abene Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Opera i ny betaversjon Opera kom fredag med en ny betaversjon av nettleseren. Et sikkerhetshull i forbindelse med bruk av internasjonale domenenavn, skal nå endelig være fikset. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Blib Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Er det ikke bekreftet at dette vil være Opera 8? Hvis jeg velger About i Opera atm står det jo v8.00 der liksom :S Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Er det ikke bekreftet at dette vil være Opera 8? Hvis jeg velger About i Opera atm står det jo v8.00 der liksom :S Still keeping some secrets up their sleeve, Opera has yet to reveal the name of their newest browser version. Lenke til kommentar
pekle Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Det må være eit nummer ein stad for at alle (dei dumme) sniffeskripta skal ha noko å sjå etter. Eit produkt kan godt ha eit anna navn enn produktnummeret, Windows XP er f.eks versjon NT 5.1. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Venter på det endelige versjonen av 8 eg, sitter framleis på 7.54, som eg liker best. Lenke til kommentar
wil Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 kan hende at jeg begynner å bruke Opera 8.0 når den kommer. men jeg er fanken ikke sikker. jeg trives tross alt veldig godt med Firefox 1.0.1 har ikke brukt Opera på veldig lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå