Amon Amarth Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 (endret) Hva syntes du om at Diablo II LoD/evt uten exp skulle vært blant de mest omdiskuterte spillene?? beklager feilpost moderator flytt den please Endret 28. februar 2005 av Amon Amarth Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 det er vel ikke akkurat det mest omdiskuterte spillet for tida? ... Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Jeg er veldig for det, da jeg personlig synest spillet er "stort nok" til å fortjene en plass der. Er forøvrig også relativt mange diskusjoner om spillet i diskuter spill og tilbehør delen av forumet. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Det er et par diskusjoner omkring det, men jeg tviler på at det er nok til å forsvare en egen kategori. Lenke til kommentar
TST Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Diablo i seg selv har ikke nok tråder til å forsvare en egen kategori, så det blir dessverre ikke aktuelt med noen kategori for Diablo: LoD. Lenke til kommentar
Amon Amarth Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 kjipern da det var iværtfall lov å prøve Lenke til kommentar
nYkk Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Jeg har lyst til å si noen ting her jeg da.... Når det kommer et underforum blir det nok mer aktivt... Fordi at da er man 100 % sikker på hvor man kan legge inn en post om D2... Jeg la ut en post istad, som jeg har sett flere hundre av, men den tråden ble stengt osv... Diablo 2 var og ER en av mine favoritt spell... litt kjedlig å ikke få lagt ut en post om diablo2... Sorry for alle feil, men skal jobbe nå^^, Lenke til kommentar
ttt Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Det kan ikkje opprettast eigne kategoriar om alle moglege spel bare fordi dei kan bli meir diskutert viss dette skjer. I så fall må det opprettast eigne kategoriar for alle spel, og det er ikkje akkurat ideelt. Viss du er usikker på kvar du skal poste ein bestemt tråd kan du spørje ein moderator. Skulle du oppdage at du har posta ein tråd i feil kategori, kan du bruke rapporter-knappen og be ein moderator flytte tråden for deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå