Gå til innhold

hvorfor er jeg ikke trøtt?

Musty

Anbefalte innlegg

ja, hvorfor i huleste er jeg ikke trøtt nå?

Jeg har riktignok vært arbeidsledig et par uker nå, og forskjøvet døgnrytmen min helt på trynet. Men nå før helgen måtte jeg snu den igjen siden jeg på fredag morgen fjernet mandlene (eller, legen gjorde det da). Nå går jeg på kraftige smertestillende (paralgin major, dobbelt så sterke som paralgin forte)(stikkpiller forresten :blush: )

Derfor er jeg stort sett hele tiden dopet, og noen lunde susete. kan forsåvidt NÅR som helst legge meg ned og sove en time, bortsett fra akkurat nå.. nå har jeg faktisk LYST til å sove.. klokken er halv 4 om natten, og jeg burde sove, men jeg får det for pokker ikke til..

Jeg har til og med sett en suppete kjærlighetsfilm på TvNorge med Salma HiJack i hovedrollen.. Til vanlig (når jeg ikke er dopet) sovner jeg etter 15 minutter med en sånn film, men hvorfor ikke NÅ?

Jeg er ikke trøtt i det hele tatt, og jeg skjønner ikke hvorfor...

/me is frustrert...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Får du ikke sovemedisin?

som jeg sa, vanligvis har jeg ikke problemer med å sove.. er ikke lett å få tak i hverken resept eller sovemedisin kl 4 om natta (untatt i usa da.. de har vel døgnåpne apotek)..

dessuten går jeg jo på medisiner som gjør at jeg blir søvnig og trøtt...

herregud.. nå snør det også.. :cry:

Lenke til kommentar
Ta ein håndjager så skal du sjå det hjelper.

har fått beskjed av legen etter fjerning av mandlene at jeg ikke burde gjøre "fysisk aktivitet" i en tid etter.. så en håndjager var nok ikke aktuellt.. utviding av blodårer når man blir varm og greier.. kunne blødd ihjel da..

fikk sove etterhvert da.. sov til kl 1500..

Lenke til kommentar

last ned et "text to speech" program, og finn det mest kjedelige stoffet som du kan tenke deg. få programmet til å si det til deg, veldig sakte. noe ala oppbygningen til tresevje skulle nok gjøre susen. hvis du ikke blir trøtt etter det, må du nok ty til hardere metoder, f. eks hode ----> vegg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...