Gå til innhold

Dødt gainward 6600GT, bør jeg bytte til Asus 6800?

fredrikoz

Anbefalte innlegg

Hei jeg trenger litt hjelp, jeg bestilte et gainward geforce 6600GT fra komplett, mottok det og det funket ikke :mad: . så sendte jeg det tilbake til komplett, mottok det for 2 gang, funket heller ikke :mad: . Så nå er jeg så lei så jeg lurer på om jeg skal få skifte det til et asus v9999 geforce 6800 128 mb :innocent: , så lurte jeg på om det var noen her så hadde det kortet om det er noe tess ?

tar i mot alle tips :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei jeg trenger litt hjelp, jeg bestilte et gainward geforce 6600GT fra komplett, mottok det og det funket ikke :mad: . så sendte jeg det tilbake til komplett, mottok det for 2 gang, funket heller ikke :mad: . Så nå er jeg så lei så jeg lurer på om jeg skal få skifte det til et asus v9999 geforce 6800 128 mb :innocent: , så lurte jeg på om det var noen her så hadde det kortet om det er noe tess ?

tar i mot alle tips :)

6600GT ER BEDRE ENN 6800..

yter bedre..

krev pengene eller kjøpe kortet av en annen produser.. ;)

Lenke til kommentar

Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Emnefeltet i denne tråden var ikke godt nok (trenger litt hjelp), og har derfor blitt endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden inneholder. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd.

Endret av Rikky
Lenke til kommentar

6600GT ER BEDRE ENN 6800..

yter bedre..

krev pengene eller kjøpe kortet av en annen produser.. ;)

Eh.. nei.. 6600GT er svakere enn 6800. Greit nok at en har raskere minne og høyere klokket core men 6800 har 256-bit minnebuss mot 128-bit på 6600GT og 12 pipelines mot de 8 som 6600GT har.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...