Gå til innhold

Retninger innen forskjellige tradeskills

Anbefalte innlegg

Har sett at diverse tradeskills kan bli delt inn i to deler, slik som Leatherworking som går til Dragonscale og Elemental, Blacksmithing som går til Weaponsmith og Armorsmith, Engineering til Gnome og Goblin engineering. Men så lurer jeg på en ting, kan alchemy gå til noen spesielle ting?

Diskuter i vei om hva dere syntes om hva som er bra og dårlig :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det står en tøs som har tittelen 'Master Shadoweave Tailor', ja, med en w, nede med Warlock-gutta i Stormwind, kjelleren på The Slaughtered Lamb (Mage Quarter). Så jeg regner med at Shadoweave er en spesialisering innenfor tailoring, iallefall. Gjett om jeg skal bli Shadoweaver :3

Men hun vil ikke lære meg noe enda, må vel godt opp i Artisan-nivå før hun har lyst til å lære fra seg noe.

Lenke til kommentar

opp :)

Noen som kan gi en forklkaring på norsk til de forskjellige retningene, eller linke til en fyldig forklarende engelsk side. Ikke sånn u need this and that to go shadoweave tailor...

Men heller hva du kan lage i forhold til en annen tailor (hvis det finnes)

Lenke til kommentar

Jeg regner med hensikten er at du skal lage andre ting enn det andre lager. Siden det er to-tre retninger, blir det mer variasjon i hva folk lager, og mer etterspørsel etter begge deler.

Særlig for smithing er jo det åpenbart. Skal du ha våpen, snakk med en spesialisert weaponsmith, skal du ha rustninger, snakk med en spesialisert armorsmith.

De andre er jo litt annereledes... Leatherworkring er vel Dragonscale, Tribal, og en til som jeg ikke husker navnet på - alle er armor, men de har forskjellige attributter, funksjoner og utseender.

Som med tailoring. Der vet jeg bare om den ene, shadoweave, men det er vel noe greier som er mørkt og satanisk passer best for warlocks. Igjen er det vel unikt hvordan shadoweave-ting ser ut, men sikkert også hva de lages av, og hvilken funksjon de har (Annet enn å være klær).

Nå er jeg ingen ekspert, men jeg regner med at det er sånn det er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...