GRendal Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 hei, fikk nettopp tak i en av Norges siste Nye Sony GDM-F520 21". Helt ny i orginalemballasje fra Sony, var restelager. Denne er ansett for å være kanskje verdens beste CRT skjerm for forbrukermarkedet, 100% Flat, Trinitron rør, 0.22 Dot pitch. 1920 x 1440 @85Hz, 1600x1200 @ 110hz. Link her: http://displaysbysony.com/display/pdf/gdmf520.pdf Nypris i Norge i fjor: Ca 14000,-¨ Hvor mye kan jeg ta for den? Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Tja si det. Hvorfor ikke beholde den selv som en gaming skjerm? Hadde jeg gjort... Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2005 Tja si det. Hvorfor ikke beholde den selv som en gaming skjerm? Hadde jeg gjort... spiller bare World of warcraft. fremdeles vits? Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 spiller bare World of warcraft. fremdeles vits? Altså skal man bytte ut en gammel CRT skjerm i dag, så kjøper man likegodt en LCD. Men siden du fikk den Sony CRT'n billig, så ville jeg beholdt den. CRT er fortsatt best til spilling! Men klart hvis du får masse penger for den, så selger du den så klart! Beholde den frem til OLED skjermer tar over for LCD og CRT Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2005 spiller bare World of warcraft. fremdeles vits? Altså skal man bytte ut en gammel CRT skjerm i dag, så kjøper man likegodt en LCD. Men siden du fikk den Sony CRT'n billig, så ville jeg beholdt den. CRT er fortsatt best til spilling! Men klart hvis du får masse penger for den, så selger du den så klart! Beholde den frem til OLED skjermer tar over for LCD og CRT hehe skjønner er det noen LCDer som klarer å hamle opp med denne juvelen på farger? Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Ja Eizo har noen LCD skjermer som kan det. Kan jo sjekke noen av testene til Hardware.no også... Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2005 hva er det beste ved CRTer egentlig a? Sortnivå og respons? Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2005 Ja f.eks. skjønner. så jeg bør benytte denne til World of warcraft da? Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Ja den skal nok gjera susen i WoW. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Ja nyt skjermen. Det som er litt stress (kan være) med CRT skjermer er at det tar litt tid å stille dem inn perfekt. LCD er enklere sånn sett. Så billedkvaliteten kan øke enda mer hvis du stiller den inn riktig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå