ADT Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Huff, kan ikke engang tenke høyt om kabinettet nå, så irritert at det koker ut av ørene ! En tråd kommer nok, men ikke før jeg begynner å bli ferdig, sikkert til neste uke en gang... Før dette, orker jeg ikke snakke om det... Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2005 Huff, kan ikke engang tenke høyt om kabinettet nå, så irritert at det koker ut av ørene ! En tråd kommer nok, men ikke før jeg begynner å bli ferdig, sikkert til neste uke en gang... Før dette, orker jeg ikke snakke om det... Hva gjelder det om jeg tør spørre? Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2005 Kommer med i loggen... Ville bare vite om det var noe "galt" i forhold til reviewen Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 haha, høres ikke bra ut Kjapp deg litt med å lage tråden a, vil kjøpe snart Lenke til kommentar
ADT Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 haha, høres ikke bra ut Kjapp deg litt med å lage tråden a, vil kjøpe snart Hehe, kjøp i vei. Har fått ut det meste av sinne nå... Du vil nok ikke bli skuffet. Har diverse prøver på skolen denne uken, men om lørdagen burde jeg ha noe klart... Lenke til kommentar
ADT Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 JEG ER LAT! Tok masse bilder under monteringen, men orker ikke tenke på å sette det sammen til en tråd nå... Kanskje mot sommer Her er et kjapt bilde med webcammen... (Elendig kvalitet, de andre bildene er tatt med skikkelig Digitalkamera) Lenke til kommentar
galskab Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 ahhh for en sjønhet foran kan man jo ha denne h Lenke til kommentar
ADT Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 ahhh for en sjønhet foran kan man jo ha denne h Jeg har to av disse i taket Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Noen mulighet for å få bildet av hvordan du har montert disse? Og blider der du tar ut/inn luften? Lurer på en trippel Rad, enten i en stacker eller i Yeong Yang. Lenke til kommentar
Myron Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Kan jo hende at jeg har gått glipp av noe, men hvor ble det av den worklogen, og bildene?? Plis? Lenke til kommentar
ADT Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Huff, har hatt så mye å surre med, hvordan kabinettet ser ut har desverre havnet ganske langt ned på prioriterings-lista, men jeg kan jo alltids ta noen bilder av hvordan oppsettet ser ut nå, men blir ikke før senere i dag... Worklog droppet jeg da det stort sett var som å montere i hvilket som helst kabinett, eneste som er spesielt er de to radiatorene jeg har montert i toppen. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) Ser du nevner en pris på 2800 kr men microplex selger jo det for 1595,. selv har jeg planer om å kjøpe dette. http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=YY0221BB Endret 6. september 2005 av Snekker`n Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Snekker`n: Hadde jo vært morro det Kjøpe en svæær kasse Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) Ser du nevner en pris på 2800 kr men microplex selger jo det for 1595,. selv har jeg planer om å kjøpe dette. http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=YY0221BB Sjekk når det innlegget om pris på 2800,- var lagt inn.. Endret 6. september 2005 av B-QL Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Joda så det,men har den forandret seg såpass mye siden da ? Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Tja regner med det. Siden microplex ikke fikk inn Yeong Yang før i juli ifølge hjemmesiden dems, går jeg ut fra at ADT bestilte fra 3dfxcool. Men 3dfxcool forhandler jo ikke 0430 lengre så helt sikker kan jeg jo ikke være Men hvis de gjør med 0430 som de i dag gjør med 0221, så hadde de kanskje levert med PSU da også som jo fordyrer kabinettet en del. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Joda så det,men har den forandret seg såpass mye siden da ? Jeg betalte 2.299 kr. for 1/2 år siden for akkurat den typen, da var vel den nesten ny. Kan ikke annet enn å anbefale den til alle som liker stor plass til hd'er og lav støy. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Tja regner med det. Siden microplex ikke fikk inn Yeong Yang før i juli ifølge hjemmesiden dems, går jeg ut fra at ADT bestilte fra 3dfxcool. Men 3dfxcool forhandler jo ikke 0430 lengre så helt sikker kan jeg jo ikke være Men hvis de gjør med 0430 som de i dag gjør med 0221, så hadde de kanskje levert med PSU da også som jo fordyrer kabinettet en del. Jepp,kan jo vere at det var med psu der ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå