Erik J. Nilsen Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Yeong Yang Server Cube - YY-0430 Servere har helt andre krav til plass og kjøling enn et standard PC-kabinett, noe en overklokker vet å sette pris på. Hils på Yeong Yang YY-0430. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 (endret) man må nemlig gå til innkjøp av 3½" til 5¼" overganger Går ikke overgangene andre veien? Fra 5,25- til 3,5? Ellers en bra artikkel, og et spennende kabinett. men 18 kg. virker litt vel tungt! Herr Brun Endret 28. februar 2005 av Herr Brun Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Fint kabinett. Hadde vel heller ikke forventet at et serverkabinett skal være lett. Er vel bedre med noe holdbart og så billig som mulig enn noe ikke så holdbart og dyrere materialer. Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 man må nemlig gå til innkjøp av 3½" til 5¼" overganger Går ikke overgangene andre veien? Fra 5,25- til 3,5? Ellers en bra artikkel, og et spennende kabinett. men 18 kg. virker litt vel tungt! Herr Brun Fra 5,25 - tilsier vel at man sitter med en 5.25 enhet som skal gå til 3,5? Satt og funderte litt på den der Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Fin test Og det er det gøy å se at dere ikke bare tester de vanlige "kassene". Jeg har selv en 60 kg's IBM Netfinity server "arvet" fra jobb stående under pulten hjemme. Selv om innholdet ikke akkurat er up-to-date har kabinettet et betydelig potensiale bilde av serveren min Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Var ikke de temeraturene "litt" høye? Vil vel ikke kalle 60-70 grader for godkjent. Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 Var ikke de temeraturene "litt" høye? Vil vel ikke kalle 60-70 grader for godkjent. Stock Intel kjøleren sin skyld, ikke kabinettet... Kjører nå en A64 3200+ @ 2,5GHz uten at tempen kryper over 53C med en Zalman 7700 på laveste instilling, samt 9 disker og 9800Pro passiv kjøler. Lenke til kommentar
ADT Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Kult kabinett, men sabla dyrt! Hele 2200kr (+en halv formue i frakt) er jo litt vel drøyt... Selger dere testkabinettet? Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 Vi selger dessverre sjeldent testvarer, de bruker nemlig ofte til videre testing. Lenke til kommentar
ADT Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 (endret) Vi selger dessverre sjeldent testvarer, de bruker nemlig ofte til videre testing. Regna jo strengt tatt med det Alltid lov å håpe derimot Kommer nok til å spare opp til en slik en, vil passe bra med mine to dobble 120mm vifters radiatorer. Altså hele 4x120mm kjøleflate Det er genialt å flytte varme fra hdd, strømforsyning og optiske drev til et eget rom i kabinettet! Her kan jo også pumpa og vanntanken stå! Modder jeg vinduer på begge sider og ett i topp, vil nok også dette se sinnsykt bra ut Nå gleder jeg meg som den ungen jeg er Med mange 120mm vifter på lav hastighet, blir det nok stille og godt også edit: hele seks smilys, ny rekord ehm... syv! Endret 28. februar 2005 av ADT Lenke til kommentar
ADT Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Har nå bestilt kabinettet, og vil komme med min egen erfaring om få strakser (regner med ved slutten av uke 10 eller no...) Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Har nå bestilt kabinettet, og vil komme med min egen erfaring om få strakser (regner med ved slutten av uke 10 eller no...) Jeg følger med! Lenke til kommentar
ADT Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Det stod ingenting om hvor mange enheter som var igjen på lager, men jeg får håpe de hadde noen, håper også at jeg får den sorte utgaven... Nå blir det endelig plass til begge radiatorene mine Lenke til kommentar
ADT Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) Da var den ankommet, tenker jeg lager en liten worklog på den med masse bilder og slikt Dette skjer nok ikke før i morgen, da skole, som med enhver student, kommer først Endret 9. mars 2005 av ADT Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Da var den ankommet, tenker jeg lager en liten worklog på den med masse bilder og slikt Dette skjer nok ikke før i morgen, da skole, som med enhver student, kommer først Nice! Bruk lang tid på den så den blir skikkelig pen Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 *glede seg* ! Ta forresten noen bilder med radiatoren(e) på den sida der PSUen skal stå! Lurer på om en BIE får plass mellom der (i bånn) der 5 1/2" dreva skal få plass.. Lenke til kommentar
ADT Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Noe annet som også er kjekt med kabinettet, er at jeg helt sikkert får plass til en strømforsyning til når peltier blir aktuelt Lenke til kommentar
ADT Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Hvor mye kosta frakta? Kabinett, fire 120mm vifter, og to vanlige griller, ble tilsammen over 2800kr... Kan se nærmere på det i morgen... Dyreste kabinettet jeg har vært borti iallefall! Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Begynner du å få til noe eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå