Thorvald Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Hallo, lurte på om eg kunne få noen meniger om hva en brukt dvd skal koste. Det er en brødliste på 142 filmer som som ligger på bruktmarkedet. selv mener eg på at 40 kr filmen er ikke urimlig. Selv om man rekner 120 kr filmen som nypris så havner man jo på 17 000 kr. Beklager hvis dette regnes som salgs annonse Ville bare sjekke om eg er helt på bærtur med annonsen. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 40kr filmen er nok ikke så gale, i allefall ikke hvis du selger de enkeltvis.. jeg ville i alelfall ikke betalt 6000 spenn for 150 filmer jeg ikke vet tilstanden på osv.. det er også tvilsomt at jeg ville hatt alle filmene, og vhis jeg f.eks ville hatt halvparten, altså 70 filmer blir det nesten 100 spenn for hver av de filmene jeg faktisk vil ha.. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Max 50,- per DVD, om det er vanlige utgaver og pent brukt. Trond Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Selge DVD-samlingen? Du kommer til å angre! Som Musty nevner ville neppe en kjøper ha kjøpt alle disse filmene på egen hånd, og en som samler på DVD-er vil nok også ha mange av disse filmene fra før. Du får nok mest respons dersom du selger enkeltvis (du kan f.eks selge i pakker på minimum X filmer for å slippe å stresse med folk som vil kjøpe én film), men da risikerer du også å brenne inne med en del filmer. Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Tror nok 50 pr. stk. er max av hva du kan regne med - mange DVD-titler havner jo i butikk på f.eks. '2 for 229'-tilbud o.l. i løpet av få måneder etter de er sluppet. Men som det ble nevnt så vil du nok få mest ved å selge enkeltvis men da blir det jo enormt mye jobb og du ender opp med en hel haug du ikke får solgt. Støtter Rikky sitt forslag om 'pakker' - f.eks. at du selger for 50 pr. stk. hvis man kjøper minst 10 og f.eks. 40 pr. stk hvis man kjøper minst 30. Lenke til kommentar
neXon Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Hadde det vært meg så ville jeg delt opp filmene i komedie, action, skrekk osv...å solgt de i hver sin "pakke". Tror du vil oppnå høyere pris da Personlig liker jeg best komedie og action. Jeg ville derfor ikke kjøpt 150 filmer dersom det bare bare 50 filmer i de kategorien. Mitt tips Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 Jo, takker for hygelige svar. Eg får prøve en uke og så får eg dele den opp i action, komedie.... Med så og så mange filmer i hver pakke. Får håpe eg ikke sitter igjen med alt det som eg ikke vil ha, Og selge noen av disse skjærer meg i hjertet. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Og selge noen av disse skjærer meg i hjertet. Utifra den kommentaren, ikke selg de filmene du setter høyest. Du vil angre noe sinnsykt senere, og for 50,- eller mindre er det rett og slett ikke verdt det. Det er mange måter å tjene noen kroner på om du er i desperat pengenød. Har selv en samling på over 1500 DVD'er, og ser en bort i fra verdi i kroner og ører er det all tiden og bryet som har gått med på å anskaffe samlingen som hadde satt en stopper fra å selge en eneste en. Trond Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå