Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Ble litt overasket her når jeg så jeg hadde fått svar på denne tråden igjen ;)

Men takk skal du ha Espen56 :thumbup:

kverna: Hvorfor skulle han ikke gjøre det hvis han hadde lyst til å svare på tråden? Skal man ikke få lov til å si meningene sine med mindre tråden er ny? Hvis du ser på profilen hans så er han registrert i dag og har da helt sikkert ikke sett denne tråden før...

Velkommen til forumet forresten Espen56 :thumbup:

Endret av P-in-P
Lenke til kommentar
Benyttersjansen til å svare jeg da. Synes det ble vakkert, botsett fra den klossen som ikke synes, var utrlig dårlig kappa. :p

Tusen takk :thumbup:

Grunnen til at klossen ble som den ble var fordi at jeg brukte sirkelsag på den og fant ut etter at jeg kappa at bladet ikke var langt nok til å komme igjennom ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Tenk hvis den TV hylla en dag ikke tåler belastningen av TV'n og faller ned... Da poster du vel et bilde?

Lenke til kommentar
Hva er "bumping"?

Bumping er posting i gamle tråder, slik at de skal komme lengre opp på lister over de siste postede meldingene. Dette blir gjort av enkelte, og slike meldinger inneholder ofte bare "*bump*". Dette vil i første forsøk bli slettet, men hvis brukeren fortsetter bumpingen kan stenging av tråder og advarsler bli brukt. En har likevel lov til å svare på sine egne tråder, dersom en har ny informasjon å komme med. Bumps av typen ”*bump*” tillates i den grad at det går minimum 24 timer mellom hver slik post og maksimalt to stykker sammenlagt.

:nei:

Lenke til kommentar
Hva er "bumping"?

Bumping er posting i gamle tråder, slik at de skal komme lengre opp på lister over de siste postede meldingene. Dette blir gjort av enkelte, og slike meldinger inneholder ofte bare "*bump*". Dette vil i første forsøk bli slettet, men hvis brukeren fortsetter bumpingen kan stenging av tråder og advarsler bli brukt. En har likevel lov til å svare på sine egne tråder, dersom en har ny informasjon å komme med. Bumps av typen ”*bump*” tillates i den grad at det går minimum 24 timer mellom hver slik post og maksimalt to stykker sammenlagt.

:nei:

Bumping er når den personen som har laget tråden poster igjen selv for å fremheve tråden sin! Det gjelder ikke når andre gjør det. Det er i allefall slik jeg har forstått det...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...