Gå til innhold

Bestille spill fra CDON

Anbefalte innlegg

Er spill og manualer fra CDON som regel på svensk? Det er det det står, men jeg vet ikke om det er til å stole på.

http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=904...uct&prod=421772

Tenkte jeg skulle kjøpe Morrowind, Game of the Year Ed til PC fra CDON, men jeg foretrekker at esken og manualen er på engelsk. Høres sikkert ut som en bagatell, men det er slike jeg vil ha det.

På en annen side, så er det vel tvilsomt om en samlepakke som dette, stappa inn i en dvd case, inneholder særlig med informasjon, bortsett fra det som ligger på CD-en. Dessuten så koster det bare 89,-.

Synspunkter?

Forresten. Hvor pålitelige er CDON når det gjelder levering? Har bestil der fra før, men jeg husker det ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan ikke anbefale CDON. Siste bestilling jeg hadde derfra var bare rot, de sendte feil spill og brukte lang tid på å ordne opp.

Selve leveringstiden, altså tiden fra pakken ble sendt fra CDon til jeg mottok den var som forventet.

Ja, de kan ha dårlig service og kundeservice men ellers er de helt topp.

Lenke til kommentar
Kan ikke anbefale CDON. Siste bestilling jeg hadde derfra var bare rot, de sendte feil spill og brukte lang tid på å ordne opp.

Selve leveringstiden, altså tiden fra pakken ble sendt fra CDon til jeg mottok den var som forventet.

Ja, de kan ha dårlig service og kundeservice men ellers er de helt topp.

Jess, de er ganske gode, med mange gode tibud, og en god service.

Jeg var en av de som ble rammet (hardt! :p ) av at de sendte XBOX versjonen av KOTOR2 når jeg bestilte PC versjonen, men ser du meg sutre og grine for det? Nei.

ALLE gjør feil, før eller siden. ;)

Jeg har faktisk allerede bestilt Republic Commando der ifra. :)

BTW: Jeg har nå kommet hjem fra skolen, og jeg har sjekket BF1942-plata mi.

Manualen er på svensk og engelsk. (selve coveret er på svensk).

Lenke til kommentar

Har bestilt fra CDON (filmer) en del ganger, og har ikke had noen problemer verken med levering eller kundeservicen deres.

Står det at manualen er på svensk så er den nok det.

Btw, sjekk ut www.spillpriser.no, kanskje du finner ditt spill litt billigere og med engelsk manual ;)

Lenke til kommentar
Spillet og manualen er på ENGELSK. men om du vil, så kan du få den på svensk (Som er tåpelig)

Øh, hvor ofte har du liksom handlet på CDON? Og hvilket CDON har du handlet på?

For på www.CDON.com, er det ikke noe valg mellom hvilket språk du kan få i manualen. Det står SVENSK om det er svensk, NORSK om det er norsk, eller ENGELSK om det er engelsk.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...