decent Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 (endret) Hvor kan man kjøpe .fi domener? Billige, gode - på linje med www.b-one.net og deres tjenester. Er på utkikk etter lignende pakker som de tilbyr bare med .fi domene! Takk Endret 27. februar 2005 av decent Lenke til kommentar
Musty Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 (endret) er ikke det finland sine domener? altså må du vel finne en finsk provider? edit: hvorfor må du ha .fi forresten? Endret 27. februar 2005 av Musty Lenke til kommentar
decent Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2005 Stemmer. Men har finland på lik linje med norge slike bestemmelser at man må være firma/foretak etc? Jeg har lest at det er firma som registrerer domenet på seg straks de har mottatt interesse for det, så leier de det ut til folk som f.eks MEG. Lenke til kommentar
decent Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2005 Er det mulig at jeg registrerer et domene så kan f.eks www-b-one.net hoste det? Lenke til kommentar
alsvartr Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 to ord til google og jeg fikk tilbake http://www.klute-thiemann.de/domain-fi-lang-en.html Lenke til kommentar
decent Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 Også gjerne på samme prisnivå(...) Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 (endret) Fra linken til alsvartr: Number per Applicant: one (more only in exceptional cases) Preconditions: Applicant must be an official registered company in finland Name Restrictions: no person names, no universal terms, no geographical names, no trademarks Private Customers: no Endret 28. februar 2005 av Shimano Lenke til kommentar
neXon Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 http://www.norid.no/domenenavnbaser/domreg.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå