EYEDEE Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Hei, er det noen som vet om bærbare maskiner med dvi-utgang til ekstern lcd-skjerm? (ja jeg vet at det går ann å konvertere fra analogt til digitalt.. men da mister man mye kvalitet) anybody? Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Den PCn Obs og Prix solgte har det! Lenke til kommentar
Musty Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 apple sine powerbooker har DVI utgang.. http://www.apple.com/no/powerbook/ Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Acer maskinene har det i allefall. Lenke til kommentar
kloss Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 dell 9300 har d ser eg Lenke til kommentar
EYEDEE Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 wow.. såpass mange som har det.. det er bra. jeg viste at apple hadde det, men ble skuffet når jeg fant ut at ibm thinkpads ikke hadde det.. da jeg hadde tenkt å migrere fra mac til pc.. en del blir vel ikke akkurat det samme som en thinkpad.. da heller jeg mer mot en apple powerbook igjen.. selv om jeg endelig har vent meg til pc igjen. :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå