YuckyClown Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 (endret) Fant nettopp et bilde på Internett (er sikkert gammelt, men jeg poster det uansett ). [LINK] Synns sinnsykt synn på han fyren ass . :!: :!: :!: Skal være litt forsiktig med hva jeg poster på forskjellige forum Edit: Leif Endret 27. februar 2005 av YuckyClown Lenke til kommentar
2ndUSmarines Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Bra, du burde legge den ut på siden din mann............ Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Fy pokker. Stakkars mann. Synes synd på han. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Du store alpakka... Snakker om pnwage. Lenke til kommentar
Pentimuml Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Verste jeg har lest på internett Bilde? Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Postet den i en annen tråd for noen uker siden. Veldig morsom Lenke til kommentar
Glen_ Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 aua, stakkars fyr... jaja, man lærer vel å holde kjeft, da. eller å lage seg en anonym konto. Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 hahahahah...ja dette var utrolig teit gjort av fyren som hadde ringt foreldrene hans men også hysterisk morsomt... :!: hahaha...Har han lært at han aldri skal sniffe i søstras undertøy igjen... :!: Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Snakker man om å produsere folk som havner utenfor samfunnet eller? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 huff... skakkars fyr... Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Hehe, jeg merker skadefryd, samtidig med medlidenhet! Men uansett, who cares? Det var artig! Hehehehe :!: Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Det er jo sikkert synd han tapern men f*** eller søstra si?? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Altså.. Det er litt synd på han, men når man sniffer trusene til søstra si (eller sniffer truser i det hele tatt) er man jo litt taper da.. Men er jo litt dårlig gjort av han fyren som ringte til foreldrene da Tenk på det neste gang, dere med "sniffe fetish" Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 stakar fyr, skjønner godt at han er "litt" sur på han ene kisen som sladra ja Lenke til kommentar
Purify Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Hahahahahahahahahahahahahahaha. Sucker. Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Stakars fyr???? Hva i He**** mener dere..?! Er ikke synn på han i det hele tatt... a) hvem snuser i undertøy til søstera si? b) hvem i all verden forteller det til alle på internett Mye rare folk i denne verden, thats for sure! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Stakars fyr???? Hva i He**** mener dere..?! Er ikke synn på han i det hele tatt... a) hvem snuser i undertøy til søstera si? b) hvem i all verden forteller det til alle på internett Mye rare folk i denne verden, thats for sure! Må vel bare gi deg helt rett i det. Men jeg synes likevel det var ganske dårlig gjort. Når en helt ukjent går så langt som å lete opp telefonnummeret og ringe hjem til foreldrene hans. Hadde han noe bevis på dette forresten? Uansett, man trenger jo hjelp når man holder på sånn. Og så SØSTRA hans da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå