B.H.H Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Hei! Tenkte jeg skulle sette sammen noen gamle deler jeg har liggende så jeg mangler bare PSU. Jeg tenkte på denne F/S på 250W siden den er billig. Jeg lurer på om den holder til: Abit NF7-S V2.0 AMD Athlon XP 2500+ 256mb DDR 400 Ati Radeon 9600XT CD-Brenner 120GB WD Noen som vet om den er stillegående? Lenke til kommentar
B.H.H Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 ingen svar??? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 (endret) Ville ikke bannet på det nei Kanskje, prøv først og om det ikke gjør det så kjøper du ny, men jeg ville nok annbefalt å innvestere i ny PSU ja. PSU er en undervurdert komponent i PCen. Edit: Så ikke at du skulle kjøpe ny PSU, da vil jeg vertfall annbefale å kjøpe en litt sterkere en! Her har du en F\S med 100 watt mer power til bare 50,- ekstra! Endret 28. februar 2005 av P-in-P Lenke til kommentar
B.H.H Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 Ville ikke bannet på det nei Kanskje, prøv først og om det ikke gjør det så kjøper du ny, men jeg ville nok annbefalt å innvestere i ny PSU ja. PSU er en undervurdert komponent i PCen. Edit: Så ikke at du skulle kjøpe ny PSU, da vil jeg vertfall annbefale å kjøpe en litt sterkere en! Her har du en F\S med 100 watt mer power til bare 50,- ekstra! det er vel kansje bedre med for stor en for liten så jeg må vel gå for ned 350watts F/S'en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå