slope Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Tenkte jeg skulle få litt tips om andre Linux forumer. Det jeg er på jakt etter er forumer som har en forholdsvis stor brukermasse, og hvor det er relativt stor aktivitet. Har googlet litt, men er sikker på at dere som er superbrukere på linux helt sikkert har et par favoritt forum dere kan linke til. forresten, danske og svenske forum er også ok. Lenke til kommentar
Hell Toupée Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 http://forums.gentoo.org Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Linuxquestions er store. Har brukt dem selv og funnet mye. Perfekt hvis du f.eks. har spørsmål om Slackware. Det har hjulpet meg mye. Lenke til kommentar
A!1 Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 www.linuxquestions.org Ay! Har brukt linuxforum.com litt også, men linuxquestions.org er det beste. Og så er det selvfølgelig mange gode guider rundt omkring... csfalcon.com FedoraFAQ.org Linuxguiden.no Guidene er gode å ha... får ofte svaret på spørsmål mye fortere derfra enn ved å poste i et forum... Lenke til kommentar
zyp Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Linuxquestions var en nyttig ressurs bl.a når jeg skulle ha tv-kortet mitt opp å gå. Jeg postet ikke noe selv der, men jeg fant tråder av andre folk med samme kortet og kunne lese hvordan de gikk frem. Lenke til kommentar
ways Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 alle distroer har sitt eget forum. lettest å finne relevant info om sin egen distro der. Lenke til kommentar
kiios Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 hvorfor på engelsk da?? Lenke til kommentar
zyp Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 hvorfor på engelsk da?? Fordi de er internasjonale og av den grunn har flere brukere. Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 De mest seriøse og dyktige brukerne treffer du alltid på Usenet. Anbefaler å ta en titt på comp.os.linux og gruppene under den. Mandrakelinux har også en svært aktiv gruppe på alt.os.linux.mandrake. Sjekk med din lokale newsserver! Lenke til kommentar
comicz Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Støtter Svendheim. Gentoo-forumet er et fabelaktig flott forum. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 http://www.distrotalk.net Lenke til kommentar
slope Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2005 Takk for alle svarene Kjempebra. Men det er sikkert flere forum/kilder som bare hardcore linux brukere kjenner. Dersom det er noen danske og svenske forum med stor trafikk ønsker jeg de også. Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Her tenkte jeg at jeg skulle bidra ja, men så var mine to favorittforum nevnt i første og andre svar. linuxquestions og gentoo forumene er bra. Lenke til kommentar
z10an Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 linuxquestions er veldig bra.. Har brukt det mye selv. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Takk for alle svarene Kjempebra. Men det er sikkert flere forum/kilder som bare hardcore linux brukere kjenner. Dersom det er noen danske og svenske forum med stor trafikk ønsker jeg de også. Linuxins forum er ganske bra, og er på dansk. http://www.linuxin.dk/forum/index.php?ops=linuxin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå