Nicklas Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Hei! Jeg bare lurte på om det går ann å sende film fra mobilen til en epost? Går det ann å spille den av i Winamp f.eks da eller? Har Nokia 6230. Takker for alle svar! Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 (endret) Vet ikke om du kan sende det som epost, men hvis du har minnekortleser på pc'en eller Bluetooth så ordner det seg. Winamp kan ikke spille av filmen nei. Du må ha et program som støtter .3gp filen. Kommer ikke på noen i farta nå, men prøv å google litt du. Endret 27. februar 2005 av kvakkster Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Hei! Jeg bare lurte på om det går ann å sende film fra mobilen til en epost? Går det ann å spille den av i Winamp f.eks da eller? Har Nokia 6230. Takker for alle svar! Ja, det kan du! For å spille av filmen kan du ikke bruke winamp, prøv Nokia Multimedia Player! Den følger med Nokia PCSuite. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Hei! Jeg bare lurte på om det går ann å sende film fra mobilen til en epost? Går det ann å spille den av i Winamp f.eks da eller? Har Nokia 6230. Takker for alle svar! Ja, det kan du! For å spille av filmen kan du ikke bruke winamp, prøv Nokia Multimedia Player! Den følger med Nokia PCSuite. Eller quicktime, som de fleste har på PC'en fra før uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå