Pusern Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Ta en titt på denne Gattling gunnern. Lager skikkelig vei i vellinga Lenke til kommentar
Even. Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 *ønske seg til bursdagen* Hva heter den sangen i bakgrunnen??? Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 (endret) skyter det beistet vanlige blykuler egentlig? de lyser jo brukbart av de.. å hvor mange skyter den i sekundet? 25 elns? Edit: fant svar på det på sida der ... Endret 27. februar 2005 av Bushnell Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Metallica - Fight Fire With Fire, tror jeg. Lenke til kommentar
viranth Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 (endret) Gatlingen er rå den, men den er jo ingenting i forhold til denne her 14 mb download, må sees om du liker våpen =) Også nevne at den ikke bruker krutt eller noe, etter hva jeg forstod var det en elektronisk avfyring av kulene. Gatlingen skyter unna 3,000 skudd i minuttet. Den jeg linket til kan skyte 1,000,000 skudd i minuttet. Ikke noe særlig å få over 16000 skudd på seg på under ett sekund. De bruker den teknologien til å fyre av granater også, og lage pistoler som er helt elektroniske, dvs sikkerhet for den som bruker den. Pistolen vil ikke virke for noen andre enn eieren, om de forsøker å hacke den, så vil elektronikken steke seg selv og da er det bare en klump metall. Høres å ser helt sinnsykt ut =) Endret 28. februar 2005 av viranth Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Hva heter sangen som filmen starter med og som er midt inni der? Den rolige... Den som er i starten på Jackass the movie!! Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Hva heter sangen som filmen starter med og som er midt inni der? Den rolige... Den som er i starten på Jackass the movie!! O Furtuna Fra Carl Orffs Carmina Burana Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Mye morro inne på Big-boys, hehe. Offtopic: Syns denne er kjempemorsom. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Gatlingen er rå den, men den er jo ingenting i forhold til denne her 14 mb download, må sees om du liker våpen =) Også nevne at den ikke bruker krutt eller noe, etter hva jeg forstod var det en elektronisk avfyring av kulene. Gatlingen skyter unna 3,000 skudd i minuttet. Den jeg linket til kan skyte 1,000,000 skudd i minuttet. Ikke noe særlig å få over 16000 skudd på seg på under ett sekund. De bruker den teknologien til å fyre av granater også, og lage pistoler som er helt elektroniske, dvs sikkerhet for den som bruker den. Pistolen vil ikke virke for noen andre enn eieren, om de forsøker å hacke den, så vil elektronikken steke seg selv og da er det bare en klump metall. Høres å ser helt sinnsykt ut =) Er motorikken som er elektrisk(Koblet til batteri), hvordan i all verden kan du tro selve kulene avfyres elektrisk? Er en grunn til at det kommer en diger flamme ut Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Hehe, tror nok co2 her har rett Lenke til kommentar
co2 Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Hehe, tror nok co2 her har rett Betvil meg aldri! Lenke til kommentar
AvaloN - TLW Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 send mail til alve og si di kan bytte den med paran Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 2 ting som slo meg nåe jeg så den filmen me det "geværet" med 36 løp. 1) den må da være dyr i drift, sluker jo en del skudd. 2) Hvordan blir den "mata"? så ikke no bellte og hvis den tar unna 100000 skudd i minuttet så må da belltet gå sinsykt fort. Eller har den magasin. nei det ville jo bli tommt på 2 sek. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 den vil vel neppe fungere bra hvis den skal fyre av flere skudd etter hverandre, en ting er jo att avløpa smelter i løpet av sekunder, å en anna ting er jo hva som skal mate hele greia... men det er jo en prototype Lenke til kommentar
jænzsn Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 jeg vil nokk ikke påstå at linken du sendte var bedre en den tråden startet med, ps: løpene vil bli veldig varme og sansynerligvis kan du ikke skyte så mange runder med den slags utskytning før hele greia går i vasken. Lenke til kommentar
viranth Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) Using Metal Storm ballistic technology, it is possible to fire large numbers of projectiles at ultra-rapid rates. In conventional mechanical systems, even if equivalent rates and densities of fire were available, it is likely that the barrel would seriously overheat, and likely cause a serious malfunction of the weapon. This is not so with Metal Storm. Of course any barrel will ultimately overheat if a sufficient number of rounds are fired through it. The difference is that, although Metal Storm can fire at high rates and densities, that performance is achieved with multiple barrels, so only a relatively low number of rounds are normally fired from any one particular barrel. Såklart har den en form for "propellant" som gjør at den får fart, men den har ikke en tradisjonell kule med casing etc. Helt klart at denne teknologien er bra i den forstand at den tar vekk den tradisjonelle kulen, fjerner en del vekt og samtidig gjør at man kan ha et håndvåpen med 3-4 rør som har forskjellige ammunisjon. Judge Dredd pistolen er et bra eksempel på hvordan en fremtidig pistol kan se ut. Har Less Than Lethal ammo, armorpiercing og andre typer ammunisjon i et og samme våpen. Kan også avfyre ett og ett skudd, høyrer takt eller lavere takt, kan stort sett avfyre skudd på alle mulige tenklige måter. Les mer om teknologien her i FAQen Endret 2. mars 2005 av viranth Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 How machine guns work. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Hadde vært deilig med en sånn en når kattene driver og "hekker" bak i hagen min på natta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå