Gå til innhold

Til alle våpenkåte nerder

Pusern

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gatlingen er rå den, men den er jo ingenting i forhold til denne her

14 mb download, må sees om du liker våpen =)

Også nevne at den ikke bruker krutt eller noe, etter hva jeg forstod var det en elektronisk avfyring av kulene. Gatlingen skyter unna 3,000 skudd i minuttet. Den jeg linket til kan skyte 1,000,000 skudd i minuttet. Ikke noe særlig å få over 16000 skudd på seg på under ett sekund.

De bruker den teknologien til å fyre av granater også, og lage pistoler som er helt elektroniske, dvs sikkerhet for den som bruker den. Pistolen vil ikke virke for noen andre enn eieren, om de forsøker å hacke den, så vil elektronikken steke seg selv og da er det bare en klump metall. Høres å ser helt sinnsykt ut =)

Endret av viranth
Lenke til kommentar
Gatlingen er rå den, men den er jo ingenting i forhold til denne her

14 mb download, må sees om du liker våpen =)

Også nevne at den ikke bruker krutt eller noe, etter hva jeg forstod var det en elektronisk avfyring av kulene. Gatlingen skyter unna 3,000 skudd i minuttet. Den jeg linket til kan skyte 1,000,000 skudd i minuttet. Ikke noe særlig å få over 16000 skudd på seg på under ett sekund.

De bruker den teknologien til å fyre av granater også, og lage pistoler som er helt elektroniske, dvs sikkerhet for den som bruker den. Pistolen vil ikke virke for noen andre enn eieren, om de forsøker å hacke den, så vil elektronikken steke seg selv og da er det bare en klump metall. Høres å ser helt sinnsykt ut =)

Er motorikken som er elektrisk(Koblet til batteri), hvordan i all verden kan du tro selve kulene avfyres elektrisk? Er en grunn til at det kommer en diger flamme ut :roll:

Lenke til kommentar

2 ting som slo meg nåe jeg så den filmen me det "geværet" med 36 løp.

1) den må da være dyr i drift, sluker jo en del skudd.

2) Hvordan blir den "mata"? så ikke no bellte og hvis den tar unna 100000 skudd i minuttet så må da belltet gå sinsykt fort.

Eller har den magasin. nei det ville jo bli tommt på 2 sek. :hmm:

Lenke til kommentar

jeg vil nokk ikke påstå at linken du sendte var bedre en den tråden startet med, ps: løpene vil bli veldig varme og sansynerligvis kan du ikke skyte så mange runder med den slags utskytning før hele greia går i vasken.

Lenke til kommentar

Using Metal Storm ballistic technology, it is possible to fire large numbers of projectiles at ultra-rapid rates. In conventional mechanical systems, even if equivalent rates and densities of fire were available, it is likely that the barrel would seriously overheat, and likely cause a serious malfunction of the weapon.

This is not so with Metal Storm. Of course any barrel will ultimately overheat if a sufficient number of rounds are fired through it. The difference is that, although Metal Storm can fire at high rates and densities, that performance is achieved with multiple barrels, so only a relatively low number of rounds are normally fired from any one particular barrel.

Såklart har den en form for "propellant" som gjør at den får fart, men den har ikke en tradisjonell kule med casing etc. Helt klart at denne teknologien er bra i den forstand at den tar vekk den tradisjonelle kulen, fjerner en del vekt og samtidig gjør at man kan ha et håndvåpen med 3-4 rør som har forskjellige ammunisjon. Judge Dredd pistolen er et bra eksempel på hvordan en fremtidig pistol kan se ut. Har Less Than Lethal ammo, armorpiercing og andre typer ammunisjon i et og samme våpen. Kan også avfyre ett og ett skudd, høyrer takt eller lavere takt, kan stort sett avfyre skudd på alle mulige tenklige måter.

Les mer om teknologien her i FAQen

Endret av viranth
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...