TLZ Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Har hørt litt på Toto og fått litt sansen for det. Eg har bare hørt de vie en samleplate fattern har, så eg lurte på om noen kunne anbefale en plate fra dem? Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Toto IV. Det er den som er noe av det de har gitt ut, skulle jeg mene. Lenke til kommentar
romiana Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Vet mange liker Toto IV, men personlig har jeg en forkjærlighet for Tambu. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2005 Toto IV. Er ikke det en samleplate? Eg vil ikke ha samleplate, men plate-plate... Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 (endret) Naturligvis er det ikke en samleplate. Edit: Samleplater er jo for øvrig noe Toto har MANGE av. Vil også legge til at Toto er noe du blir veldig fort lei. Tro meg. Endret 27. februar 2005 av nr.4 Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2005 Naturligvis er det ikke en samleplate. Fint. Lenke til kommentar
Oleway Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Vil også legge til at Toto er noe du blir veldig fort lei. Tro meg. Jeg synes Toto har litt for mye kjedelig pop, men Dave's Gone Skiing og Rosanna er jo utrolig geniale, og ikke noe du går lei av med en gang. Men det er bare to sanger, og mye av Toto blir man dessverrelei av. I burdagsgave i fjor fikk jeg The Essential Toto og synes at mye av innholdet er litt midt på treet. Men fortsatt fint å ha noen plater av dem i platehylla, for det er mange fine detaljer i låtene deres. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 Hmm.... nå som eg ser at Toto er musikk som man blir lei av så vet eg ikke om eg vil ha noe av de likevel Liker best sånn musikk så eg kan ta frem igjen og frem igjen og det forsatt like digg å høre på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå