Kryant Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 (endret) Hei. Jeg har problemer med min MP3 spiller som min maskin nekter å samarbeide med. Maskinen finner MP3 spilleren, og setter den opp som en disk. Samtidig blir systemet tregt (spesielt ved bruk av utforsker). Ved forsøk på å legge til eller å hente ut filer fra spilleren, gir den en feilmelding: "Operasjonen kan ikke utføres fordi en U/I feil oppstod" (eller noe lignende) Ved filoverføring kommer som sagt feilmeldingen, men riktig fil blir tilsynelatende lagt over på MP3 spilleren, men med filstørrelse 0kb. Gode forslag til feilkilde eller feilretting? På forhånd takk Kryant Oppsett: Shuttle SN45G, nForce2, Ultra 400 Athlon XP 2800+ TwinMOS 1024MB DDR PC3200 Dual 512MB x 2, 184pins, 400Mhz, CL2.5 Powercolor Radeon 9600 Pro IBM Deskstar 30GB 7200 Windows XP Prof. SP1 Endret 27. februar 2005 av Kryant Lenke til kommentar
ZigZag Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Prøv å formater MP3 spilleren. Lenke til kommentar
Kryant Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2005 Woops...glemte i orginal posten en litt viktig informasjon: MP3 spilleren virker utmerket på 3 av mine jobb pc-er. Det kun min private som gir denne U/I-feilen. Har forøvrig forsøkt å formattere den tidligere uten at det hat hjulpet... Lenke til kommentar
ZigZag Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Går utifra at det er USB. Prøv å oppdater driveren til USB porten(e), til det nyeste. Lenke til kommentar
Kryant Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 Host...host...et lite spørsmål som avslører min manglende kunnskap: Hvor kan jeg finne en slik oppdatert driver? Lenke til kommentar
Echeron Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Windows update bruker å ta seg av sånt Eventuelt microsoft.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå