Gå til innhold

Creative Live! 5.1 lydkort

Anbefalte innlegg

Heisann!

Etter møysomelig leting har jeg kommet frem til at jeg har mista driver cd`en min :\ Dette sammen med at jeg ikke finner driver på internet (de på creative sida gir meg bare eit lydprogram ) Jeg har installert en Sb Live! driver men jeg får da ikke 5.1 surround sound, så jeg lurt epå om noen visste hvor jeg kunne skaffe dette eller om noen har image til driver cden. På forhånd takk.

Stian

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Du har valgt Sound Blaster® Live!™ 5.1 Windows XP.

For å få støtte for et annet produkt, klikk her.

Sorry, no Creative updates are available for the selected product.

Kan vi gi deg ytteligere hjelp?

Trenger du mer hjelp?

Dersom du trenger hjelp med produktet ditt, vil du kanskje lete gjennom vår Kunnskapsbase for løsninger som er laget av våre produkteksperter, eller du kan kontakte oss for assistanse.

Fant du ikke det du letet etter?

Dersom du kunne tenke deg å kjøpe en installasjon cd for utskiftning, vennligst kontakt oss."

:(

Endret av rashka
Lenke til kommentar

Altså nå kommer vi tilbake til problemet, de driverne der er såvidt jeg forstår kun til programmer som jeg kan bruke med mitt kort og også oppdateringer til driverne, men det jeg trenger er driverne til kortet. Håper dere fostår hva jeg mener..

har en liten anelse om at creative ikke legger ut driverne pga at de vil tjene penger på driver cd`ene da :

"Fant du ikke det du letet etter?

Dersom du kunne tenke deg å kjøpe en installasjon cd for utskiftning, vennligst kontakt oss."

Endret av rashka
Lenke til kommentar

Jeg unistallerte driverne jeg hadde da jeg skulle prøve å legge inn den driveren dere foreslo (den pakka på 23 megabyte) så står det at jeg ikke har soundblaster kort, eller det står ikke at jeg ikke har soundblaster kort men at kortet ikke er installert. Vell det var jo det som var hele meninga, at driverpakken skulle legge inn kortet men neida, så nå sitter jeg her uten lyd, og de driverne jeg hadde har blitt slettet av eit antivirus program da jeg hadde eit virus som het Jeefo. Så nå håper jeg for guds skyld noen vet hvor jeg kan laste ner driverne ettersom jeg ikke klarer meg uten lyd. Jeg har nok en gang lett etter cd`en men forgjeves. Dette blir bare verre og verre :(

Hvis noen nå kan være min reddende engel og hjelpe meg å fikse dette problemet ville jeg vært veldig takknemlig.

Mvh Stian..

Lenke til kommentar
Du kan kanskje teste med driverene fra kX project? Det er ikke Creatives drivere, men er laget for å kunne presse mer ut av Live!-kortene (ifbm. musikksammenheng).

har også prøvd dei drivarane på mitt Creative Live! Platinum. og dei funker utrolig godt... mye bedre enn dei orginale;) takker for tipset Paull :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...