Gå til innhold

Vil ha ultraportabel, Erfaringer med zepto sl120?

bufodill

Anbefalte innlegg

Noen som har fått en slik en og vil dele sine erfaringer? Eventuelt finnes det noen andre enn dinside som har testset den? Ser utrolig nice ut til den prisen...

Har sendt mail til zepto i dag for å finne ut hvordan leveringstiden er på de nå, og kommer vel sannsynligvis til å ta sjansen på en slik hvis ingen har sterke motforestillinger eller gode forslag til annen ultraportabel til grei pris...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg går ut ifra at den eksterne dvd-rom (eller var det rw? whatever) trenger ekstern strømforsyning ja. Men det gjør meg ingenting...

En ibm x40 hadde selvfølgelig vært kjekt å ha hvis jeg hadde vært rik, men jeg må ærlig talt innrømme at jeg HATER designet på den... ser ut som den er lagt i det glade 80tall...

Greit, prisen på den var ikke så ille nå, men med moms blir det forsatt litt dyrt for meg. En vaio hadde også vært kjekt, men de selges ikke i Norge...

L03VIk: se på dinside sine bilder av sl 120... mulig det er rikitg optisk stasjon...

http://www.dinside.no/php/art.php?id=114442&=katnav

Lenke til kommentar
En ibm x40 hadde selvfølgelig vært kjekt å ha hvis jeg hadde vært rik, men jeg må ærlig talt innrømme at jeg HATER designet på den... ser ut som den er lagt i det glade 80tall...

Den ser jo tøff ut, da. Mye tøffere enn de såkalte design-PC'ene. Og kvaliteten er av en helt annen verden enn de billige...

Lenke til kommentar
"

Greit, prisen på den var ikke så ille nå, men med moms blir det forsatt litt dyrt for meg. En vaio hadde også vært kjekt, men de selges ikke i Norge...

"

Har sett Sony Vaio hos taxfree butikken på Gardermoen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...