Marcelo Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Hei! Jeg installerte Cool & Quiet men finner ikke programmet etter installsjonen. Hva kan ha skjedd og hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Hvis du bare har installert driveren ligger den i skjul i windows og det er ingen instillinger du kan foreta på den. Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 Men hvor får jeg tak i programet til det då??? Lenke til kommentar
nikhuse Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 (endret) Men hvor får jeg tak i programet til det då??? Er ikke noe program som er dedikert til Cool & Quiet. Man setter på "minimal power management" i "power settings" så er det aktivert, det er også en selvfølge at det er satt på "enable" i bios (gjelder ikke Abit NF8) Edit: Har du spørsmål angående Cool & Quiet funksjonen, aktivering og installasjon, les denne guiden så får du svar på det meste du lurer på. Og nei, Cool & Quiet er ikke noe program, kun en driver som tillater Windows å justere hastigheten på prosessoren. Endret 28. februar 2005 av nikhuse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå