kålrot Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 når jeg starter premiere går alt helt fint, men etterhvert under loadinga av programmet stanser bare alt sammen. Alt sammen funket helt fint før. aner ikke hva det kommer av. har prøvd å installere det på nytt uten hell, men det samme skjer om igjen hele tida. noen som har vært borti noe av det samme eller vet hva det er? Lenke til kommentar
kålrot Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2005 jeg fant det ut... sletta bare codecen :!: Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 (endret) sletta bare codecen :!: Kunne du forklart det litt bedre? Vil bare vite. ...atlså, jeg vet hva codec er, men hvordan klarte du å slette det, og hva gjorde du for å få codec igjen? Endret 28. februar 2005 av biiig.no Lenke til kommentar
kålrot Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 hehe. det var det..sliter meed det nå da. jeg hadde ace. avinnstallerte det på vanlig måte. men så skjønte jeg ikke mer. fordi hvis jeg innstallerer det igjen så virker fortsatt ikke premiere. så jeg sitter fortsatt fast egentlig, men vet hvertfall hva som er feilen nå Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 (endret) hehe. det var det..sliter meed det nå da. jeg hadde ace. avinnstallerte det på vanlig måte. men så skjønte jeg ikke mer. fordi hvis jeg innstallerer det igjen så virker fortsatt ikke premiere. så jeg sitter fortsatt fast egentlig, men vet hvertfall hva som er feilen nå Ok...for jeg hadde samme problemet. Det jeg så gjorde var at når jeg lånte en annen cd av en kamerat, bare for å prøve og se om det var noe feil med cd`en min, og da fungerte bedre. Endret 28. februar 2005 av biiig.no Lenke til kommentar
kålrot Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 Ok...for jeg hadde samme problemet. Det jeg så gjorde var at når jeg var på LAN kopierte jeg en ny kopi av Premier. Ikke vet jeg hvilken version dette er, eller om den var noe forskjellig fra den gamle versionen jeg hadde. Men det fungerte hvertfall. har pro 1.5, men jeg testa også med 6.0 og det var samme problemet. men skal prøve det du sa. takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå