Whalecore Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 (endret) Hva gjør jeg etter den er installert? Jeg ser at den virker fordi når jeg holder inne "på-knappen" på Xboxen kommer det oransje lys, noe som skal bety at Chipen er igang. Det er type, Aladdin XT Plus. Første jeg merka ikke gikk an var å spille av DvD, noe som skulle gå ann ifølge selgeren. Og jeg trodde jeg skulle få opp en helt annen meny når chipen var i, får bare opp den vanlige Xbox menyen jeg alltid har fått. Takk for all hjelp. Edit: Jeg så en liknendes post lenger nede i forumet, men fikk ikke noe hjelp der, bare sto om piratkopiering osv. der Endret 27. februar 2005 av xantir` Lenke til kommentar
Panter Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Jeg hadde begynt å med å kontakte den som moddet for deg slik at du får vite det grunnleggende og hva som er gjort og lagt inn av programmer. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2005 Ingenting er lakt inn, bare det "fysiske" er gjort. Lenke til kommentar
Lou Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Svar på alle dine spørsmål finner du her, en side du kommer til å besøke mye i fremtiden Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2005 Tar jeg ikke helt feil så må jeg skaffe meg en .iso fil som heter Evolutionx.iso, så må jeg brenne den, og putte plata i Xboxen. Er dette rett? Guide jeg fant. Kilde: http://www.evolutionx.info/ Lenke til kommentar
kim Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Korrekt. Det er èn av mange muligheter. (Samme som jeg gjorde) Så stiller du inn IP adresse osv slik at du kan koble til fra datamaskinen din. Alt om dette finner du på http://www.evolutionx.info/ Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 (endret) Takk for kjapt svar Kim. Men er det noen som vet hvor jeg finner den evolutionx.iso filen? Edit: Går denne filen under kategorien Warez? Endret 28. februar 2005 av xantir` Lenke til kommentar
hkallestad Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Ikke warez nei, jeg ville fått tak i en autoinstaller av nyere dato, f eks slayers evox autoinstaller v 2.6 eller deluxe auot installer, finnes en del andre også som gjør jobben. Fordelen med disse er at de legger inn annen nødvendig programvare i tilleg til bare dashboard(evox, avalaunch eller media center). Disse iso'ene finner du på diverse bittorent sider som man ikke kan nevne her. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 Ok, takk for informasjon hkallestad, skal se hva jeg finner. Er det sånn at jeg laster ned en autoinstaller.iso fil, brenner den, putter den i Xboxen, så har jeg alt jeg trenger? Eller må jeg overføre filer fra datamaskinen min? Lenke til kommentar
hkallestad Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Du brenner iso fila med nero på en cd-rw, hiver plata i, booter plata er det bare og kjøre i gang(hvis du bruker slayers, les bruksanvisningen pga mange valg der) Du trenger ikke overføre filer fra datamaskinen under installeringen nei, alt ligger på plata. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå