Gå til innhold

Er Whitebox et politelig og ordentlig firma?

Panofix

Anbefalte innlegg

Jeg kikket her om dagen på nettet, og da fant jeg en side med svært billige priser på bærbare datamaskiner.

Firmaet het Whitebox, og jeg lurer derfor på om dette firmaet er politelig og ordentlig?

Jeg har svært lyst til å kjøpe en Pc fra dette firmaet, men synes jeg må vite litt mer om det først.

En annen mulighet er også å kjøpe Pc fra Dell, men jeg er usikker på hva som blir mest lønnsomt. Dell er jo et kjent og trygt selskap, men Whitebox høres for meg ukjent ut.

Takk for alle svar :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg gikk for Whitebox, og jeg angrer ikke :D

Men de sliter med lange leveringstider og lang kundebehandling. De har vel også hatt et par episoder hvor de har opptrått uriktig ovenfor kunder o.l. Men de har de fleste norske firmaer. ;) Har du tid til å vente litt ekstra, så er det nok penger å spare på å velge WB. De jeg snakket med i WB virket veldig motiverte og service innstilte, bare for å ha sagt det.

Hvis du ikke vil ta noen sjanser kan jeg anbefale Netshop.no, har handlet der før og har UTMERKET service. :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg gikk for Whitebox, og jeg angrer ikke :D

Men de sliter med lange leveringstider og lang kundebehandling. De har vel også hatt et par episoder hvor de har opptrått uriktig ovenfor kunder o.l. Men de har de fleste norske firmaer. ;) Har du tid til å vente litt ekstra, så er det nok penger å spare på å velge WB. De jeg snakket med i WB virket veldig motiverte og service innstilte, bare for å ha sagt det.

Hvis du ikke vil ta noen sjanser kan jeg anbefale Netshop.no, har handlet der før og har UTMERKET service. :thumbup:

Jeg tror jeg går for Dell, Whitebox virker for risikabelt for meg.

Jeg liker trygghet og god service, noe som Whitebox tydeligvis ikke har :thumbdown:

Endret av Panofix
Lenke til kommentar

Noen er heldige og får maskinen med engang fra WB, men mesteparten får ikke maskinen sin før etter en mnd, gjerne lenger. Folka der er sikkert greie, men holder ikke de avtalene de lover. Og når det gjelder kundeservicen til WB, på en skala fra 1-10, så ville jeg gitt dem minus karakterer.

Dell er et greit valg, men de såkalte tilbudene der er ikke alltid tilbud. Netshop.no har masse billige maskiner, eller sjekk Zepto.no, som har like maskiner som WB, bare at de har kundeservice og litt billigere priser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...