Propaganda Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 JoachimR: jeg har inntrykk av at du er en stor soss,tenker da hvor du handler,og den kapitalistiske holdningen du har,( signaturen din osv)stemmer dette?? Kom deg utenfor sossestrøket ditt å opplev verden.... kan ikke leve inni den plastbobla di resten av livet vet du Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 jeg og en venn skal vente på et tog i en time etter TG. noe som ligger i neærheten av oslo s? Sole Service! Fet skobutikk på andre siden av gata til hovedinngangen. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 JoachimR: jeg har inntrykk av at du er en stor soss,tenker da hvor du handler,og den kapitalistiske holdningen du har,( signaturen din osv)stemmer dette?? Kom deg utenfor sossestrøket ditt å opplev verden.... kan ikke leve inni den plastbobla di resten av livet vet du Hvorfor har kapitalisme blitt et slags skjellsord? Det er jo et mye mer positivt ord en sosialisme :oppgitt: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå