PlatinumFlyer Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Oslo S er ikke å anbefale. Jeg får sånn i prinsippet ikke lov til å gå alene der nede engang.. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 MagE: Likegreit med litt tid, er noen butikker og BurgerKing der så vi kan hale ut tiden med alikevel Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Haha! Jeg sa det samme til SteffyBoy, JoachimR. Jeg får heller ikke lov til å være der alene. Stakkars, stakkars mennesker. Oslo S er ikke noe artig sted å være. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Haha! Jeg sa det samme til SteffyBoy, JoachimR. Jeg får heller ikke lov til å være der alene. Stakkars, stakkars mennesker. Oslo S er ikke noe artig sted å være. Får du ikke? Jippy! Jeg er ikke den eneste 10. klassingen som ikke får lov til det! (Nå har jeg ikke hatt noe ønske om det heller, vel og merke..) Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Hva er det som er så farlig med Oslo S? Ingen andre farer enn de man med all viten og vilje utsetter seg selv for? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Er jo værre å gå oppover Karl Johan.. det første du møter på da er jo avrat, narkotikamisbrukere og annet søppel (som forsåvidt er en og samme rase).. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 får ikke lov til å gå på oslo s aleine?? javel?? hehe,er jo ikke no farlig der da... Lenke til kommentar
jænzsn Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 hmm. ikke farlig? det kommer jo ann på hvilken oppførsel vedkomende har det da. hvis man vil ha liv og bråk så får man det! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Det er jo ikke akkurat Oslos hverken fineste eller beste sted... Platamiljøet er vel på vei bort, men jeg føler meg faktisk utrygg der. Og for å si det slik, holder jeg en ganske lav profil når jeg er på "de kanter". Ikke det at det blir så ofte, men var bla. på besøk hos Aftenposten med skolen. Måtte nesten møte opp da... Lenke til kommentar
allyse Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Kan ikke se problemet med OsloS. Er der en del ganger i uka uten å føle meg noe mer utsatt fordet. Det er jo masse mennsker der hele tiden. Klokka 4 om natta hadde jeg kanskje følt meg litt utsatt, men ikke på dagstid da. Uansett er det vel ikke så mye å se på OsloS etter hva jeg husker. Tar bare tbane, tog og buss fra der jeg Ellers er oslo en dønn kjedelig by egentlig. Du får heller komme opp og besøke meg Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 (endret) Digger Oslo, med i en underkant av en halv million mennesker kan du tenke deg at det er en del deilige jenter. Gleder meg nesten hver gang jeg skal dit Når jeg handler klær der går jeg først bare rundt i gatene og metter øyet med snacks Endret 28. februar 2005 av Quicko Lenke til kommentar
MagE Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Så det er ingen butikker i nerheten av Oslo S? det at det er et skummelt sted skal jeg nok takle. Sålenge man ikke ypper seg opp til bank slipper man somoftest bank Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Så det er ingen butikker i nerheten av Oslo S? det at det er et skummelt sted skal jeg nok takle. Sålenge man ikke ypper seg opp til bank slipper man somoftest bank Du har Outland da på Oslo S, der selger de rollespill og andre nerdesaker om du liker slikt. Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Oslo S er ikke et skummelt sted, verken i dagslys eller ut i de små timer. Lenke til kommentar
Glen_ Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Du kan jo tusle bort på City eller byporten, da, hvis det er åpent... duger nå å tusle rundt i butikkene der...? Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Ehm... Når ble Oslo S farlig? Så lenge du ikke tråkker i hælen til narkisene, så burde det ikke være noe problem? Ellers høres dette litt ut som barn som så vidt får lov til å dra til byen alene for å spise på McDonalds, kjøpe overprisa klær for å "passe inn" på skolen og dra på Kino... Til trådstarter: Glemte selvfølgelig outland. Det er en inni østbanehallen, tar sånn ca 2-5min å gå fra togstasjonen, er i 2. egt over rimi og ved siden av oppbevarings"rommet". Outland er bra hvis du liker kortspill/tegneserie/nerd saker (som startrek, star wars, japanske stuff, warhammer4k osv) Men hvis du skal drasse med en maskin i maks ca 50min, så er det ganske begrensa hvor du kan gå. Men outland er garantert et kjekt sted å dra. Er du glad i Magic så får du sikkert spillt et spill med noen ukjente. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 hmm. ikke farlig? det kommer jo ann på hvilken oppførsel vedkomende har det da. hvis man vil ha liv og bråk så får man det! sånn er det vel i hele byen Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Ehm... Når ble Oslo S farlig? Så lenge du ikke tråkker i hælen til narkisene, så burde det ikke være noe problem? Ellers høres dette litt ut som barn som så vidt får lov til å dra til byen alene for å spise på McDonalds, kjøpe overprisa klær for å "passe inn" på skolen og dra på Kino... Nuvel... Er ikke akkurat slik det er, jeg får stort sett gå og være hvor jeg vil. Klærne mine, de jeg kjøper i Norge altså, kommer stort sett fra Bogstadveien og området rundt. Og i Bogstadveien er det mange butikker, av forskjellige type. Når det gjelder kino, er det av eget ønske jeg holder meg til Saga og Colosseum. Bak stortinget i mørket, er ikke et sted jeg liker. Majorstuen er blitt veldig bra nå, etter at barneranerne ble ryddet av veien. Vær så snill, Bandidos Pelle får heller ikke lov, det er ikke bare meg! Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Avalon da? Krysset bak stortinget, ta til venstre hvis du går fra Slottet Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) hvis du skal se noe se shangri la butikken i sentrum eller slumre i frognerparken om sommern med en dame rundt deg Endret 2. mars 2005 av Akiro Curosawa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå