Gå til innhold

ka i oslo er det og se?

bozoc

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her i Oslo har vi sånne matvarebutikker som er ganske morsomme... sånn 10x så store som dere har :p

Du har jo XXL hvis du er sport/våpen interessert... MANGE våpen i under egt. Skal du har datautstyr kan du ta en tur til datakjeden eller digitalimpuls... Digital impuls har faktisk masse kjølere, skjermer, kabinett og vannkjøling/vapo på utstilling.

Skal du se på moped/scooter så bare ta en tur innom en av MANGE sykkel butikker.

Vet ikke om du syntes det er tøft, men det er en butikk like ved stortorget som selger pynte sverd og soft gun/gevær i RL størrelse. Bare følg trikkesporet fra spaceworld på jernbanetorget, og gå mot gunerius og forbi, så ser du det nok :D

Lenke til kommentar

Ferner Jacobsen er gøy hvis du liker å se på sinnsykt overprisa klær...

Ellers så har du jo klassikere som Oslo City,eller Byporten hvis du skal shoppe.... G-sport har jo sin største avdeling rett ved Oslo city,på venstre hånd for inngangen...

Jeg vil også bare rusla opp hele Karl Johan,det er det mange butikker,og mange sidegater med enda flere butikker

Lenke til kommentar

Bodymap og Pentagon! Var kanskje pentagon du mente, King_Mephisto?

De har sverd, litt forskjellige kule klær og selvforsvarsutstyr. Og en avdeling somheter "cyber sex shop" i kjelleren som jeg er enormt nyskjerrig på... Må ta meg en tur bort etterpå :hmm:

EDIT: ikke at jeg tror jeg trenger noe der, jeg veil bare se hva i all verden de legger i det navnet :p

Endret av Glen_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...