bozoc Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 fordan butikker er det og se i oslo som er masse tøffe ting i?? pc, skuter, tøffe ting og andre stash sakker. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 (endret) Kamikaze, Ferner Jacobsen, Tiger-butikken, Høyer, Peak og Massimo Dutti. Endret 27. februar 2005 av JoachimR Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Her i Oslo har vi sånne matvarebutikker som er ganske morsomme... sånn 10x så store som dere har Du har jo XXL hvis du er sport/våpen interessert... MANGE våpen i under egt. Skal du har datautstyr kan du ta en tur til datakjeden eller digitalimpuls... Digital impuls har faktisk masse kjølere, skjermer, kabinett og vannkjøling/vapo på utstilling. Skal du se på moped/scooter så bare ta en tur innom en av MANGE sykkel butikker. Vet ikke om du syntes det er tøft, men det er en butikk like ved stortorget som selger pynte sverd og soft gun/gevær i RL størrelse. Bare følg trikkesporet fra spaceworld på jernbanetorget, og gå mot gunerius og forbi, så ser du det nok Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Tja, slottet kanskje? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Kamikaze, Ferner Jacobsen, Tiger-butikken, Høyer, Peak og Massimo Dutti. legger til Gunnar Øye (bogstadveien) Zenon (AKer Brygge) Tatler Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Ferner Jacobsen er gøy hvis du liker å se på sinnsykt overprisa klær... Ellers så har du jo klassikere som Oslo City,eller Byporten hvis du skal shoppe.... G-sport har jo sin største avdeling rett ved Oslo city,på venstre hånd for inngangen... Jeg vil også bare rusla opp hele Karl Johan,det er det mange butikker,og mange sidegater med enda flere butikker Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Norsk Språkråd Blitz Sortinget Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Sluts. Østkanten. Finner man deg der? Lenke til kommentar
Glen_ Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 (endret) Bodymap og Pentagon! Var kanskje pentagon du mente, King_Mephisto? De har sverd, litt forskjellige kule klær og selvforsvarsutstyr. Og en avdeling somheter "cyber sex shop" i kjelleren som jeg er enormt nyskjerrig på... Må ta meg en tur bort etterpå EDIT: ikke at jeg tror jeg trenger noe der, jeg veil bare se hva i all verden de legger i det navnet Endret 28. februar 2005 av Glen_ Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Kamikaze, Ferner Jacobsen, Tiger-butikken, Høyer, Peak og Massimo Dutti. legger til Gunnar Øye (bogstadveien) Zenon (AKer Brygge) Tatler Seff, selvom jeg ikke har noe forhold til Zenon? De andre derimot, er bra! Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Zenon er genialt. Samme som Kamikaze bare mye billigere;) Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Zenon er genialt. Samme som Kamikaze bare mye billigere;) Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Digital inpuls, og datakjeden Lenke til kommentar
MagE Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 jeg og en venn skal vente på et tog i en time etter TG. noe som ligger i neærheten av oslo s? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå