andris Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Noen som sitter på inside informasjon fra Sony om det er en etterfølger eller oppgradering til Sony F828 på gang snart? Er vel på høy tid snart... Lenke til kommentar
F828 Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Sitter og lurer på det samme. Savner raw-ytelse spesielt. Så om de putter på en bildestabilisator i tillegg, ja da vil jeg vurdere. Ellers savner jeg ingenting på F828. Synes det er et fantastisk kamera. F828 Lenke til kommentar
andris Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 Kameraet virker veldig OK. Vurderte det sterkt da jeg gik til innkjøp av 300D(og siden 20D m/div objektiver), men fant ut at jeg ikke kom til å trives uten muligheten av å ta seriebilder(særlig med blits). Jeg hater forsinkelse ettersom jeg stort sett knipser sport, og dermed var ikke f828 noe for meg. Kommer sony derimot med noe som klarer å tilnærme seg speilrefleks, vil jeg være villig til å konvertere. Ettersom plass også er en vesentlig faktor vil dette være aktuelt. Begynner å bli lei av å drasse på en svær bag hver gang jeg skal ut å fotografere... mvh Andris - eier av: Canon 20D Canon 200mm/2.8L Canon 28-70mm/2.8L Tokina 17mm/3.5 Canon 2x extender Canon 480 speedlite Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå