Gå til innhold

oppgrader Stillegående og stabil pc

Anbefalte innlegg

Skal bygge meg ny pc. Blir AMD64 3000 939 cpu. Hovedkortet er jeg litt usikker på, tenker litt på msi k8n sli, vet ikke helt. Skjermkortet blir ett 6600GT 128, vet ikke hvilket merke jeg bør annskaffe.

Kabinettet??????????? Det må være fancy med dør i fronten, lett å åpne, grei nok plass og stillegående, kanskje med plexi glass på sidene (er ikke nødvendig, men tenkte det hadde vært litt kult med litt neon lys i den).

24 pins PSU'en må være stillegående mellom 400-500w, ha den -5 volt som trengs på noen HK.

Har HX08 kabinett med q-tec 450 watts dual fan psu i den fra før, den bråker som ett boeing 737

Problemet er att jeg har pc'en på soverommet og den står på nesten døgnet rundt, dama liker det ikke så godt. Så pc'en må være stillegående.

Har lest att chipsett vifta på nforce4 kortene bråker mye, bør kanskje skifte den også?

Endret av Razor 36
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skjermkort kommer til å bråke.

Boxed-vifta til CPU bråker også.

Vet ikke hvilken harddisk du har, men denne må sikkert også støydempes.

Jeg vet ikke hva din definisjon av stillegående er så blir vanskelig å peke ut akkurat hva som er akseptabelt.

Blir artic cooling på både skjermkort og cpu. Har to WD caviar 120gb. Q-tec psu'en jeg har nå gir 32 db, bråker ganske mye. Så klarer jeg å få det ned i 1/3 av lydnivået jeg har idag så blir jeg fornøyd. Har forresten hx08 kabinestt, den forplanter lyden masse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...