jke Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Jeg har kjøpt meg en ny forsterker denon avr-1705 og lurer på vilke kabler jeg trenger for å få surround i xbox,dvd spiller og data hvor jeg har audigy 2 ZS. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 1 stk RCA (også kalt phono) til mini-jack og 2 stk S-video burde fikse saken... (den ene følger me Xbox...) Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 (endret) Kjenner ikke til koblingene til XBOX, men det surroundreceivere vil ha er enten en optisk kabel eller en digitalkabel (1 RCA-kontakt i hver ende). Lydkortet og DVD-spilleren din har minst en av delene, bare se bakpå. Edit: Ser at receiveren din har 2 optiske og en coax-(RCA)inngang for digitallyd. Da er du sikret uansett (skulle bare mangle på et nytt og fint produkt). Husk å stille i menyen til XBOX'en at den skal sende 5.1-lyd, ellers sender den bare stereo uansett. Endret 28. februar 2005 av Vandalen Lenke til kommentar
mg_martin Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 (endret) nå må dere ikke få han til å tro at analog phono kabel og coax kabel er det samme bare fordi de ser like ut.. Endret 28. februar 2005 av mg_martin Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Ikke noe "dere" her i gården, takk. Jeg har mitt på det rene Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 nå må dere ikke få han til å tro at analog phono kabel og coax kabel er det samme bare fordi de ser like ut.. Hvis jeg kan ha fått det til å virke lett misforståelig, så er ikke det meninga På Xbox'en din er det en sånn kobling jeg ikke husker navnet på, åsså er det 3 stk RCA i andre enden (left og right speaker, (hvit og rød) en bilde-overføring (gul) Disse kobles til på receiveren under DVD eller hva du vil ha den på... PC'en kobler du til med en mini-jack med RCA i andre enden (rød og hvit) DVD'en kobler du til med en scart-kabel eller S-video... (valgfritt) Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Allle disse løsningene dine gir analog stereo-lyd.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå