Shhhh Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Kan noen hjelpe meg å finne et program med automatisk tastelås til siemens SX1. Fortrinnsvis et gratisprogram Har funnet dette sålangt, men det koster penger. Noen som har bedre alternativ? Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2005 Det var ikke akkurat det svaret jeg trengte. Jeg har allerede søkt på www.my-symbian.com men jeg fant bare det som står i første post. Lenke til kommentar
skibum Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Hei Autolock er vel et alternativ og JLLKeylock er et annet. Begge er gratis, det første er selvstartende og det andre må startes manuelt eller legges til oppstarten ved hjelp av et program. Håper dette hjelper deg på vei Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 Akkurat det jeg mente...Takk for hjelpen Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 er da ikke store problemet å holde nede # for å låse da? Lenke til kommentar
Lars86 Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 (endret) Nå er det bare siemens(heng meg hvis jeg sier feil) som man kan holde nede #. Uansett er det veldig greit med auto. tastlås. Noen som vet om flere nyttige/unyttige/artige programmer til symbian series 60? Som forøvrig er gratis? Edit: Srkievfiel Endret 28. februar 2005 av Lars86 Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 er da ikke store problemet å holde nede # for å låse da? Lett å glemme, men store problemet i seg selv er det ikke Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Jllkeylock er en trofast venn av meg Dette programmet er flott og har ikke svikta meg siden tidlige symbian dager, anbefales. Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 er da ikke store problemet å holde nede # for å låse da? Lett å glemme, men store problemet i seg selv er det ikke he he... sant. Lenke til kommentar
-M- Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Hvordan får jeg Jllkeylock til automatisk å starte opp når jeg slår på telefonen? Lenke til kommentar
Fjart Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Noen som vet om flere nyttige/unyttige/artige programmer til symbian series 60?Som forøvrig er gratis? Sjekk her: http://www.gadget17.myby.co.uk/site/symbian.htm Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Hvordan får jeg Jllkeylock til automatisk å starte opp når jeg slår på telefonen? Autoexec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå