jingt Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Hvis du hadde vannkjølt skjermkortet og hadde det gått å ha radiatoren bak. Lenke til kommentar
Thel Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Helt genialt! Du "fikset" et raidmax kabinett! Men som sagt, synes du burde fikse kanten med vinduet, gir mye bedre inntrykk da! Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 det ble jo fint, har en raidmax scorpion selv og er også VELDI lei av "lokken" så tenkte å "låne" iden din men har du bildet av den metal plada du satt inn?? og kansje målene du brukte?? Takk for en go "saving raimax" ide Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) Hvorfor har du ikke vifte i sidedøren lenger da, og hva er den hvite platen der for noe? Noe helt annet enn Raidmax dette ja Endret 8. mars 2005 av Petter (chaos) Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Kan ikke kalles Raidmax engang.. Men skulle gjerne sett litt mer forandring! Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 det ble jo fint, har en raidmax scorpion selv og er også VELDI lei av "lokken" så tenkte å "låne" iden din men har du bildet av den metal plada du satt inn??og kansje målene du brukte?? Takk for en go "saving raimax" ide Det kommer, skal nok bli en worklog ut av det. Hvorfor har du ikke vifte i sidedøren lenger da, og hva er den hvite platen der for noe?Noe helt annet en Raidmax dette ja Har ikke vifte i sidedøren pga at jeg skal skifte plexi der. Den er hvit noen steder pga at jeg har pusset plexi'en med sandpapir. Var så mye skraper i det da jeg hadde tatt bort z'en. Kan ikke kalles Raidmax engang.. Men skulle gjerne sett litt mer forandring! Det kommer. Skal kjøpe grunning i dag. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Flyttes til worklog. Men da må det også komme en worklog da Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 Flyttes til worklog. Men da må det også komme en worklog da Det som er planen. Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 når ca kommer neste update?? Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2005 (endret) Grunning,sandpapir(150,320,600,1200) og plata med den misslykka lakkeringen. Litt våtsliping. Plata grunnet. (dårlig bildet) Nytt vindu. Fikk plexi gratis. Driver nå å lakker frontplata, skal nå gjøre det skikkelig med mange tynne strøk. Endret 20. mars 2005 av Marius_EV Lenke til kommentar
sigen Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 (endret) Dette ser jo skikkelig fint ut! digger at det lyser inni vannkjølingsslanger! Keep up the good work! Oversiktsbilde fra forskjellige vinkler både i lys og i mørket snart eller? EDIT: Leif was here Endret 20. mars 2005 av sigen Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2005 Er ikke så mye nytt å se enda da. Sitter også og vurderer å lage et hull i toppen til en 120mm vifte. Er ikke akkurat så veldig god luftgjennomstrømning nå pga radiatoren. Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Jøss!! et nais "ex-raidmax! WOW najst! Seriøst bra jobbet!, hadde ikke trodd et raidmax kunne moddes Menne du må ornde det med vinduet! Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Dette blir jo nesten raidmax->standard chieftec med vindu Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2005 Skjermkortet tok kvelden. Så jeg får nøye meg med dette mens jeg venter på et nytt: Litt mindre enn 6800gt kortet. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Skjermkortet tok kvelden. Så jeg får nøye meg med dette mens jeg venter på et nytt: Litt mindre enn 6800gt kortet. Hva skjedde med skjermkortet? Hvilket kort er det du bruker nå? et på 32MB eller? Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2005 Hva skjedde med skjermkortet? Hvilket kort er det du bruker nå? et på 32MB eller? Vet ikke hva som skjedde. Fikk bare fullt av artifacs da jeg spillte Deluxe ski jump 3( ). Tempen kunne det heller ikke ha vært siden den var 49grader. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 Nye planer! Vuredrer nå å lage hele fronten fra bunnen av. Hadde dette blitt bra?:(mangler knapper osv) (dumt at forvirra.com er nede) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå