Marius_EV Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 (endret) Jeg driver nå å fikser på fronten av kabinettet mitt for å få det lit mer "anonymt" og trenger kanskje noen meninger. Jeg har Kappet til en aluplate som så er blitt lakkert i samme blanke sorte lakken som resten av kabinettet. Den skal lakkeres på ny siden det ikke ble så bra da jeg ikke brukte grunning først. Jeg må også plassere power led'en en plass. Vurderer å plassere den ganske langt oppe eller ganske langt nede på front plata, har ikke bestemt dette enda. Har jo også 2 stk hdd led, men jeg tror ikke jeg vil ha de på fronten. Utgangspunktet (Raidmax 868): For ikke så lenge siden: Nå: Nå med blits: Forslag? Endret 22. juni 2005 av Marius_EV Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Det der syns jeg ble skikkelig stilig jeg Selv tror jeg det hadde blitt kult med hdd og power-led langt oppe til høyre på den platen, satt under hverandre Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2005 Kan vel også nevne at Power led'en lyser sterkt blått mens hdd led'ene lyser rødt. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 (endret) Å! Helt genialt bra gjort.. Så ikke mye tegn av "Scorpio" der nei.. Så nesten litt ut som Chieftec Dragon.. Men skal du få ned kantene etter lynet som gikk over vinduet? Så litt.. Corny ut! Endret 27. februar 2005 av brainbug90 Lenke til kommentar
sigen Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Av en eller annen grunn kommer det bare opp blanke steder istedenfor bildene hos meg, noen som vet hva som er galt? Vil gjerne se hordan det ser ut. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2005 Men skal du få ned kantene etter lynet som gikk over vinduet? Så litt.. Corny ut! Tror ikke jeg gjør noe med det, men skal nok kjøpe ny plexi snart. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 (endret) Marius må være den eneste som har fått et radimax kabinett til å se bra ut De fleste forbinner dette med "ferdig moddet", og 70 prosent av de som har kabinettet er under 14 år. Det kanbinettet Marius har ligner mye mer på noe langt fra dette Endret 27. februar 2005 av Natrium Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2005 Thanks! Jeg kjøpte jo dette kabinettet da ferdigmodda kabinetter akkurat hadde komt inn på markede for ca 1år siden nå. Men ble fort lei av ting og de tingene har blitt forandret på hele tiden. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Marius må være den eneste som har fått et radimax kabinett til å se bra ut De fleste forbinner dette med "ferdig moddet", og 70 prosent av de som har kabinettet er under 14 år. Det kanbinettet Marius har ligner mye mer på noe langt fra dette words bra jobba med kabinettet Marius_EV Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Hadde kansje vært fett med et termometer i plexien foran da Bra jobba D Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2005 Skal nok montere et termometer som måler vann-temp'en, men det kommer jeg nok til å plassere bak døren. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 dette blir nydelig vettu, kan du ikke lage en liten worklog av det a? Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 Tenkte på det. Blir sikkert også, men det kommer sikkert til å ta litt tid. (ikke pga mengde arbeid da) Lenke til kommentar
jingt Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Liker ikke helt de (chieftec)(lufte)rillene i fronten. Du kan jo sparkle den sammen hvis du har lyst. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 YEEE!!! Nå ser jeg bildene, NYDELIG arbeid! Hadde vert litt bedre utseende med å fjerne rillene, som illvit foreslo, litt mer komplett da. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 Liker ikke helt de (chieftec)(lufte)rillene i fronten. Du kan jo sparkle den sammen hvis du har lyst. Hvor skulle jeg få luft i fra da? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Du kunne vel satt inn gitter/netting, sånn at du får lufte der, men det ser ut som om det er tett. Eller du kunne ha satt en vifte eller to i bunnen (husk støv-filter!) det ser jo ut som om kabinettet der høyt nok. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 Blir nok uaktuelt. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Konge! Første raidmax jeg likte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå