Gå til innhold

Er det lett og instaler XP?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
eg skall låne xp pro av ein kamerat. går det ann og brenne den cdn med xp på??

 

 

sånn at eg har det i tilfelle eg skulle trengt det?

 

trenger eg instalerings kode???

Hvis han har registrert eksemplaret sitt (noe som han sikkert har) så kan du ikke låne CDen av ham og legge det inn nei.

 

Sett at det er orginalt da...

Lenke til kommentar
Ja men han har brent den.    da skall den virke på min pc og???

Kameraten hans har brent OSet ? og så spør han her på forumet om ulovligheter / piratkopi . . får neppe noen hjelp her..

 

Anbefaller deg å heller kjøpe OSet / Oem versjonen og installere det

 

Rapportert / les retningslinjene

Endret av spetter
Lenke til kommentar
det går helt fint. men het lovlig er det ikke..

Nei, det går ikke fint! Innen 30 dager må han aktivere windows ellers så får han ikke gjort noe på maskina. Det går heller ikke ann å aktivere på mer enn 1 maskin. Siden dette er gjort over internett vet microsoft hvor OSet hører hjemme (dårlig formulert, men...).

Lenke til kommentar
det går helt fint. men het lovlig er det ikke..

Nei, det går ikke fint! Innen 30 dager må han aktivere windows ellers så får han ikke gjort noe på maskina. Det går heller ikke ann å aktivere på mer enn 1 maskin. Siden dette er gjort over internett vet microsoft hvor OSet hører hjemme (dårlig formulert, men...).

vel, det er haugevis av måter å omgå dette på da, men somsagt.. ikke helt lovlig..

Lenke til kommentar
det går helt fint. men het lovlig er det ikke..

Nei, det går ikke fint! Innen 30 dager må han aktivere windows ellers så får han ikke gjort noe på maskina. Det går heller ikke ann å aktivere på mer enn 1 maskin. Siden dette er gjort over internett vet microsoft hvor OSet hører hjemme (dårlig formulert, men...).

Det er feil, går fint å aktivere, men du må ringe MS, og de fikser det til deg.

 

Men langt i fra lovlig.

Lenke til kommentar
Ja.

Sett inn CD-en.

Start PC-en og gjør som det står på skjermen.

Stemmer, enkelt og greit, dog hvis det er en blank cd det bare står windows med tusjskrift på må man først i en butikk og kjøpe en blå boks som det står Windows XP på. :)

 

og som det sies her, det er ikke lovlig med mindre det er kjøpt..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...