Razor 36 Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 (endret) Skal bygge meg ny pc. Blir AMD64 3000 939 cpu. Hovedkortet er jeg litt usikker på, tenker litt på msi k8n sli, vet ikke helt. Skjermkortet blir ett 6600GT 128, vet ikke hvilket merke jeg bør kjøpe. Kabinettet??????????? Det må være fancy med dør i fronten, lett å åpne, grei nok plass og stillegående, kanskje med plexi glass på sidene (er ikke nødvendig, men tenkte det hadde vært litt kult med litt neon lys i den). 24 pins PSU'en må være stillegående mellom 400-500w, ha den -5 volt som trengs på noen HK. Har 1gb ram fra før pc3200 2x512, to hdd'er og dvd brenner. Har HX08 kabinett med q-tec 450 watts dual fan psu i den fra før, den bråker som ett boeing 737 Problemet er att jeg har pc'en på soverommet og den står på nesten døgnet rundt, dama liker det ikke så godt. Så pc'en må være stillegående. Har lest att chipsett vifta på nforce4 kortene bråker mye, bør kanskje skifte den også? Endret 27. februar 2005 av Razor 36 Lenke til kommentar
am3k Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Stenges for dårlig bruk av emnefeltet, se forøvrig sticky/annonsering. Det fremgår klar at nemt sticky/annonsering skal leses før en poster i denne kategorien, brudd på denne vil føre til stenging. Du rådes herved til å lese denne og forsøke på nytt. Et godt emnefelt bør si noe om busjettet ditt, hva maskinen skal brukes til. Har du bestemt deg for div. merker/produsenter (t.d. AMD/Intel, ATI/nVidia) kan dette også med fordel inkluderes. Skal du bare ha visse komponenter kan du med fordel opplyse om hvilke deler det er snakk om. Døme på gode emnefelt: Kontor-PC til under 5000 kr. (Sier noe om bruksområde om budsjett) Ny Stille-PC til 10000 kr. Spill-PC AMD64 og GeForce under 15K (Valgt merke og sier budjsett). Nytt HK, CPU (Intel), RAM max. 7K Minner forøvrig om forumreglene: Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Hvor mye har du tenkt å bruke? Dette er iallefall en knall god og stille psu : http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=MIST500BHE12 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg