Gå til innhold

Blir jeg lurt av isp som har solgt meg domene?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tja... Da må du ha en røtten forbindelse Rasmus :-)

 

jeg lå på mellom 315 og 325 hele tiden, stabilt. dette er vel forsåvidt det jeg skal ha med min delta 2600 også.

har delta eg og, men eg startet på 360 og avsluttet på 350.. det er vel det det skal vere på ?

 

delta er jo 2700 ned

Lenke til kommentar
Tja... Da må du ha en røtten forbindelse Rasmus :-)

 

jeg lå på mellom 315 og 325 hele tiden, stabilt. dette er vel forsåvidt det jeg skal ha med min delta 2600 også.

Hehe.. Nåvel, var på 100Mbit fra uninett :!:

Rasmus: Tja, sitter på Uninett jeg også nå, nærmere bestemt Institutt for Informatikk, Universitetet i Oslo (laveregradstermstua).

 

Der får jeg mellom 1050 til 1120 Kilobyte pr. sek, omlag 8.2 til 8.75 Mbps.

 

Holder fortsatt en knapp på at din 100 Mbit ikke var helt «optimal». :-)

Lenke til kommentar
Tja... Da må du ha en røtten forbindelse Rasmus :-)

 

jeg lå på mellom 315 og 325 hele tiden, stabilt. dette er vel forsåvidt det jeg skal ha med min delta 2600 også.

har delta eg og, men eg startet på 360 og avsluttet på 350.. det er vel det det skal vere på ?

 

delta er jo 2700 ned

Det er mulig. Jeg har en slik VPN avtale mot UiO, da mener jeg det er Delta 2600 jeg har? Ble litt usikker nå. NextGenTel satte jo opp hastigheten sin i forbindelse med jubileumet sitt.

Lenke til kommentar
Tja... Da må du ha en røtten forbindelse Rasmus :-)

 

jeg lå på mellom 315 og 325 hele tiden, stabilt. dette er vel forsåvidt det jeg skal ha med min delta 2600 også.

har delta eg og, men eg startet på 360 og avsluttet på 350.. det er vel det det skal vere på ?

 

delta er jo 2700 ned

Det er mulig. Jeg har en slik VPN avtale mot UiO, da mener jeg det er Delta 2600 jeg har? Ble litt usikker nå. NextGenTel satte jo opp hastigheten sin i forbindelse med jubileumet sitt.

hadde VPN eg og mot UiB

 

det burde du for all del bytte bort, ring til nextgentelog sei at du vil ha abb gjennom uio fortsatt men vil ikkje ha VPN, linja blir masse meir stabil og du kan gjere alle dei endringane du vil i routeren.

 

bort med VPN, det er berre tull

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...