Gå til innhold

Blir jeg lurt av isp som har solgt meg domene?


Anbefalte innlegg

Jeg har handlet domene fra www.itpays.no og det har fungert helt fint frem til besøkstallene har kommet opp litt. Det som har skjedd er at hastigheten har falt til 21 k/sec hele døgnet. Jeg har klaget til dem, men de sier bare følgende:

 

Ser at dere har filmer på nettsidene deres og at dere har nedlastinger på dette. Dette er da sikkert grunnet mye bruk at dere i tider opplever nettstedet som tregere. Dette er jo delt hosting ikke dedikert. Opplever nettstedet som raskt når jeg testet dette. Men kan være tregt i perioder mulig når folk laster mye.

 

Jeg mener dette er tull. Dette pga det skjel hele tiden og jeg ligger alltid på 21 k/sec uansett. Er det noen som har opplevd dette fra andre webshops som selger domener?

 

Du kan gjerne teste selv med denne linken. Det er bare en tulle fil, men post gjerne den hastigheten du får. Dette hadde vært kjekt og ta de hvis de prøver lure folk. http://www.sjesk.com/pasPaa3-8.test

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har aldri opplevd det du sier her, og vet ikke helt hva man kan gjøre i den situasjonen.

 

hastigheten min på den filen begynnte på rundt 23 k/sec, og gikk nedover og nedover, på 34% complete lastet jeg i 11,4.

 

EDIT: Nå, et par timer senere, begynner jeg på 50, og avslutter på rundt 90. Har NGT 1850/512

Endret av Wazu
Lenke til kommentar
Så også at det var en god del skrivefeil på siden, spessielt i driftstatus.

 

Eks1: statistikk

Skrives vel Statistikk

 

Eks2: Dette skal nå være ordent fra dems side.

 

+++

 

Dessuten så var de dyre også.

Hvis du skal ta opp skrivefeil her så ikke kast stein i glasshus :whistle:

 

1 ) spesielt | ikke spessielt

 

2 ) ordnet | ikke ordent

 

3 ) deres | ikke dems, dems ble vel brukt som høflig form på 1930 tallet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...