bac0n Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 (endret) skal bestille meg ny telefon fra nettet, men vet ikke hvilket firma jeg skal bestille fra. trenger egentlig tilbakemelding om steder som har bra kundeservice og som leverer i tide har hørt mye fint om nymoen data, og de har lave priser håper på rask tilbakemelding, siden jeg skal bestille telefon så fort så mulig :!: Endret 7. juli 2005 av bac0n Lenke til kommentar
bac0n Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 fint at så mange gidder å svare. er jo det detta forumet er til for så. Lenke til kommentar
lthorsen Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Er du på jakt etter det billigste ville jeg sjekket PRISGUIDEN i menyen til venstre. Ellers ahr jeg gode erfaringer med bla. mpx.no. Lenke til kommentar
bac0n Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 men tenkte mest på bra kundeservice Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Jeg vil anbefale Netshop.no og Komplett.no. Begge disse nettbutikkene har veldig god kundeservice og gode priser. Det er mitt intrykk etter å ha bestilt derfra utallige ganger. Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Mshop.no er ganske bra. Aldri hatt no problemer. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Komplett har veldig god kundeservice etter min erfaring. De har også ganske (alltid noen bedre) priser. Lenke til kommentar
Kridal Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 fint at så mange gidder å svare. er jo det detta forumet er til for så. hrmp.. Ingen vits i å hisse seg opp Hvis det er veldig viktig for deg, hvorfor ikke lese erfaringene i pris-guiden? Der står det meste skal du se Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå