VokeY Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 I dag merket jeg at vifta på skjermkortet lagte mer lyd en vanelig.Hva kan ver problemet? Takker for alle svar! Lenke til kommentar
ToppDogg Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 eg har samma problem, er det Gainward? eg og lurer på hva det er =\ Lenke til kommentar
VokeY Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2005 ja det er det Lenke til kommentar
ToppDogg Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 ok, men mitt kort gir seg etter litt sånn ca når eg kan skrive inne pw for å komme inn på brukerprofilen på win xp. Da er lyden helt ok igjen, er jo sinnsykt rart da? Lenke til kommentar
victoryseieren Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Mitt gainwardkort var stille første uka, den andre uka begynte det å bråke litt, og nå etter noen måneder er det som om det er et fly på rommet mitt, skrudde av vifta, tørka vekk støvet.... men bråka like mye:( Kanskje noe møkk som setter seg i kulelagre? Lenke til kommentar
px Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 (endret) *slettet Endret 12. juni 2005 av petter; Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå