Mr_Tiger Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 (endret) Er det noen som har prøvd dette, fungerer det bra. Blir lyden bra og hvordan hører mottageren deg??? Endret 27. februar 2005 av cmf_Tiger Lenke til kommentar
Cluster1 Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Jeg har prøvd på min HP H5550.. mottakeren hører deg godt, men problemet er at siden mic'en og høyttaleren sitter så nært hører han seg selv når han prater. Så for mottakeren var det litt irriterende med ekko. Lenke til kommentar
MechWalker Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Jeg har en Dell Axim i30, og det fungerer perfekt med Skype. Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 Jeg har prøvd på min HP H5550.. mottakeren hører deg godt, men problemet er at siden mic'en og høyttaleren sitter så nært hører han seg selv når han prater. Så for mottakeren var det litt irriterende med ekko. Det vil vel bli bedre hvis du bruker høretelefoner?..Jeg har også en hp...hp1930 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå