Christian86 Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Han synes at den var for stor, treg pga,minnekortet osv. Nokia 6630, treg? Jeg tror ikke han kan ha vært helt edru. Nokia 6630 har AMR5 CPU på 220mhz. Jeg har 6630 en stund nå, og man kan si mye rart om den, men at den er treg er årets overdrivelse. Den er helt responsativ. Og grafikken er helt rå på avanserte spill. Jeg prøvde et spill i stad med sykt god grafikk, det var som å se på en pc-skjerm. Symbian Rocks! Go for it! her er kanskje samspillet mellom minnekort og telefon poenget. De første telefonene kan alltids ha hatt barnesykdommer. Min var et mareritt, spesielt med minnekortet. Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Han synes at den var for stor, treg pga,minnekortet osv. Nokia 6630, treg? Jeg tror ikke han kan ha vært helt edru. Nokia 6630 har AMR5 CPU på 220mhz. Jeg har 6630 en stund nå, og man kan si mye rart om den, men at den er treg er årets overdrivelse. Den er helt responsativ. Og grafikken er helt rå på avanserte spill. Jeg prøvde et spill i stad med sykt god grafikk, det var som å se på en pc-skjerm. Symbian Rocks! Go for it! her er kanskje samspillet mellom minnekort og telefon poenget. De første telefonene kan alltids ha hatt barnesykdommer. Min var et mareritt, spesielt med minnekortet. Ja, men siden det ikke har kommet minnekort på over 64mb til Norge, så kan jo ikke denne typen ha testet det! (Hvis ikke han har bestilt fra utlandet da) Og med det medfølgende minnekortet på 64mb er den ihvertfall ikke treg. Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Han synes at den var for stor, treg pga,minnekortet osv. Nokia 6630, treg? Jeg tror ikke han kan ha vært helt edru. Nokia 6630 har AMR5 CPU på 220mhz. Jeg har 6630 en stund nå, og man kan si mye rart om den, men at den er treg er årets overdrivelse. Den er helt responsativ. Og grafikken er helt rå på avanserte spill. Jeg prøvde et spill i stad med sykt god grafikk, det var som å se på en pc-skjerm. Symbian Rocks! Go for it! her er kanskje samspillet mellom minnekort og telefon poenget. De første telefonene kan alltids ha hatt barnesykdommer. Min var et mareritt, spesielt med minnekortet. Du må ha vært veldig uheldig med din 6630, faktisk så er jeg imponert over at det er så få som har hatt problemer med den. Bra av Nokia. Jeg kjøpte den da det første partiet med 6630 kom til Lefdal i Stavanger. Min funker helt perfekt Sitter bare å venter på at større minnekort skal komme til Norge (De selger 128MB og 256MB DualVoltage RS-MMC i utlandet.) Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Symbian telefoner generelt og til Nokia holder som regel høy klasse vil jeg våge å påstå ut ifra litt personlig erfaring... Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2005 håvard87: Joda, hans telefon er treg. Men han hadde fylt endel på minnekort ellerno, og jeg synes også den var treg. De minnekorta kommet jo til Norge etterhvert så 64mb holder jo til de kommer.. Remerser: Vil nok påstå det jeg og, etter å ha testa endel ( bare prøvd litt av venner som har det) Men jeg bare lurte på en ting litt OT, hvor mange symbian mobiler har du hatt hittil? Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 håvard87: Joda, hans telefon er treg. Men han hadde fylt endel på minnekort ellerno, og jeg synes også den var treg. Da tror jeg det må være noe galt med mobilen hans! Mitt minnekort har vært fylt til randen gjentatte ganger men jeg merker aldri noe forskjell på hvor raskt mobilen reagerer. Den er alltid like responsiv og kjapp og bruke. Trykker man på en knapp så reagerer mobilen før du rekker å bevege øynene i retning av skjermen. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 håvard87: Joda, hans telefon er treg. Men han hadde fylt endel på minnekort ellerno, og jeg synes også den var treg. Da tror jeg det må være noe galt med mobilen hans! Mitt minnekort har vært fylt til randen gjentatte ganger men jeg merker aldri noe forskjell på hvor raskt mobilen reagerer. Den er alltid like responsiv og kjapp og bruke. Trykker man på en knapp så reagerer mobilen før du rekker å bevege øynene i retning av skjermen. nåja, det har jeg enda å oppleve Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 Hehe, enig der. Men uten feil er vel 6630 ganske rask i forhold til de andre symbian-mobilene som er ute for tiden. Tror jeg kommer til å bli ganske fornøyd med den, men jeg må bare få tid til å komme meg til drammen og kjøpe den. Tror jeg skal kjøpe med active talk hvis mamma og de vil betale og da må jeg nesten ha med mamma siden nummeret mitt står på henne og jeg ikke er atten før om fire måneder.. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Hehe, enig der. Men uten feil er vel 6630 ganske rask i forhold til de andre symbian-mobilene som er ute for tiden. Tror jeg kommer til å bli ganske fornøyd med den, men jeg må bare få tid til å komme meg til drammen og kjøpe den. Tror jeg skal kjøpe med active talk hvis mamma og de vil betale og da må jeg nesten ha med mamma siden nummeret mitt står på henne og jeg ikke er atten før om fire måneder.. nei, strengt tatt ikke. det holder med en fullmakt, der du har følgende informasjon - hvilket abbonoment - bindingstid - at moren din, gir deg rett til å gjøre dette - person nummer - kopi av pass - signatur mer enn det trengs ikke for at forhandler skal kunne gjøre handelen med deg. Du må selvfølgelig ha med egen legitimasjon da. Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Hehe, enig der. Men uten feil er vel 6630 ganske rask i forhold til de andre symbian-mobilene som er ute for tiden. Det er korrekt! Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2005 det holder med en fullmakt, der du har følgende informasjon - hvilket abbonoment - bindingstid - at moren din, gir deg rett til å gjøre dette - person nummer - kopi av pass - signatur Dette hørtes mer vanskelig ut enn å ta med meg mamma til butikken. Men har finni ut at jeg ikke har tid i helga, eller hele neste uke. Er så neddynka i skolearbeid at det er helt sjukt.. Håper jeg får kjøpt mobil i løpet av påskeferien. Når var det forresten 6680 skulle komme sånn ca? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 det holder med en fullmakt, der du har følgende informasjon - hvilket abbonoment - bindingstid - at moren din, gir deg rett til å gjøre dette - person nummer - kopi av pass - signatur Dette hørtes mer vanskelig ut enn å ta med meg mamma til butikken. Men har finni ut at jeg ikke har tid i helga, eller hele neste uke. Er så neddynka i skolearbeid at det er helt sjukt.. Håper jeg får kjøpt mobil i løpet av påskeferien. Når var det forresten 6680 skulle komme sånn ca? jeg bruker nå ca 10 minutter på en slik fullmakt, så er ikke så ille Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Når var det forresten 6680 skulle komme sånn ca? Sånn ca i mars en gang. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2005 Tar mer enn ti minutter når jeg ikke har kopieringsmaskin hjemme Men det er enkelst å ta med mamma.. Så får vi se hvem som ender opp med å betale den og Hun mente jo først at jeg absolutt ikke trengte egen data, men da de henta pakka på posten for meg betalte hun og jeg trengte visst ikke betale.. Så da har jeg finni ut at det er veldig lurt å la mamma legge ut for da slipper jeg å betale noe særlig Hvis den mobilen kommer i mars kunne det kanskje vært verdt å vente på den alikevel, ble litt i tvil nå. Er kjipt å kjøpe ny mobil også er det en ny, lignende og bedre som kommer uka etter. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Er kjipt å kjøpe ny mobil også er det en ny, lignende og bedre som kommer uka etter. Sånn vil det alltid være, (ikke nødvendigvis uka etter da, heldigvis). Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2005 Så lenge det er rundt en måned til neste "supermobil" så går det greit, regner ikke med at nokia kommer ut med en mobil til som jeg ikke vet om men kunne hatt lyst på i løpet av april. Valget står nå mellom 6630 og 6680, liker egentlig designet på førstnevnte best. men det hadde jo vært kjekt med to kameraer. Regner med at 6680 blir like kraftig eller kraftigere enn 6630 når det gjelder prosessoren... Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Videotelefoni kommer du kanskje til å savne når 3G-mobilene kommer for fullt og det virker som om "alle" har det. Klarer du å vente litt så burde du velge 6680. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2005 Den som venter på noe godt venter ei forgjeves.. Etter å ha sjekket forskjellige web shops ser det ut til at den kanskje kommer i løpet av april en gang. Har jeg overlevd med E700 så lenge burde jeg vel klare en og en halv måned til? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Hehe, ja det burde du absolutt klare. Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Nokia 6680 til 2881kr Skal jeg si deg en ting, det er et GODT kjøp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå