jænzsn Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 jepp:) den er god. skal gjøre det da..hehe:D Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Det vil alltid være jenter som ikke har helt kontroll over følelsene sine,men sånn er det jo med gutter å. Jeg mener grensa går når partneren er seksuelt tiltrukket av en annen. Når man er så ung som du er nå (og jeg å forsåvidt) så vet man helt innerst inne at det er en veldig liten sjans for at forholdet du er en del av skal vare resten av livet. Ungdomstiden er vel egentlig om å ha det gøy. (Det var ikke en oppfordring til å være utro ) Så du har aldri vært seksuelt tiltrukket av en annen enn den du er sammen med? Seksuelldrift er noe man ikke kan kontrollere til eller fra, det man KAN kontrollere er handlingene. Til Bogan og jænzsn: Jeg ser Bogan nevner at man ikke på bestemme og sjefe over damen, og der er jeg helt enig. Kveler du jenta med sjalusi, vil dette gjerne føre til at hun mister følelsene for deg, eller at hun faktisk føler at det er greit å være utro, fordi du mistenker jo det verste uansett. La henne få friheten sin, men vis at du bryr deg. Lenke til kommentar
jænzsn Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 ja takk for hjelpen, men dere har vel ingen historier dere kan bidra med da som kan hjelpe meg?? Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Vel, utroskap vil jeg si er når kjæretsen din treffer andre bak din rygg, og han/hun ikke sier noe omdet,men holder det hemmeli og lar det gå utover forholdet deres. Det er jo kansje litt verre hvis dette gjelder at kamerater av deg treffer kjæresten din uten at du vet om det, enn hvis det er en one-night-stand på by'n, og begge er pære-fulle. Kan jo prøve å snakke me kjæresten om utroskap, men ikke på den måten at han/henne tror du har gjort noe.Utroskap vil jeg definere som når kjæresten/samboer/mann/kone treffer andre og får følelser får denne personen og holder det hemmelig får deg. Men det er bare min mening. Lenke til kommentar
jænzsn Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 jeg har fått mange brae svar på hva utroskap er fornoe og hva dere mener om det, men er det ingen som har kjærlighets historier og dele da? Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) VEl, hadde en liten episode her for noen måneder siden: Kjæresten in fikk en mld av en eller annen fyr, og han nektet å si hvor han hadde fått nr hennes fra. Så hun svarte på hans meldinger og ville egentli bare vite hvem som hadde gitt ham nummeret hennes. Hun fortalte meg alt om disse meldingene men hun sa ingenting om meg til ham. Han spurte om hun ville bli me på en date. Hun svarte nei, og at hun ikke kunne gå på date med en hun ikke kjente. Jeg mener ikke at det var utroskap, får hun tok aldri initiativ til å bli me på date, eller noen som helst form for flørting. Hun forstalte endelig om meg til han her fyren og han sluttet nesten å ta kontakt. Han sender ennå meldinger men jeg blir ikke sur/sint/sjalu eller noe slikt, fordi jeg stoler på kjæresten min. Og hvis du stoler på kjæresten din, vil hun/han aldri være utro mot deg. Endret 2. mars 2005 av g@bb@ Lenke til kommentar
jænzsn Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 ja du har vel egentli rett i det da, for da vet hun at du stoler på henne og vil aldri gjøre noe slikt Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Det viktigste i et forhold er: ærlighet! Lenke til kommentar
jænzsn Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 ja, det og trofasthet men det er noe som er selvsakt i et bra forhold da. Lenke til kommentar
jænzsn Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 hmm..jaja det var dårlig med d ja, har ikke noen på lager jeg heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå