Gå til innhold

Hvor går grensen for utroskap?

jænzsn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For meg går det ved kyssing på munn og videre samt vise at man er eventuelt forelsken i det andre personen ved å holde i hånden på en romantisk måte eller dansing skikkelig tett. Snuskete berøring går og for utroskap.

Må legge til at jeg _var_ veldig sjalu på kjæresten min, UTROLIG sjalu, men det har gått over fordi vi begge er sikre på hverandre og at den andre ikke finner på noe som kan komme under kategorien utroskap.

Jeg elsker kjæresten min :love: og vi har vært sammen i halvannet år.

Lenke til kommentar
Snuskete berøring går og for utroskap.

Med andre ord - Krafsing

Anyway, så har aldri jeg hverken oppfordret til, eller latt meg bli, kysset av andre enn kjæresten, så hvis hun gjør det, vil jeg oppfatte det som utroskap, men det avhenger helt, skjer det på byen, eller på en hjemmefest hvor alle kjenner alle så er det 2 vidt forskjellige ting. (i mitt miljø er det hvertfall vanlig å så "hadet" med et kyss på kinnet, mellom gutter og jenter, etter en fest eller sammenkomst)

Lenke til kommentar

Ja det har jeg... Den er ikke god men uansett

jeg var 16 hun 15 vi var sammen... Hun hadde guttevenner... Og det vise seg at hun rota med dem som faen og til og med hadde sex.... Jeg visste jo ingenting dette skjedde flere ganger... Vet ikke hva "vennene" hennes trodde de var, men uansett helt forjævelig der og da.. nå bare ler jeg av det... Inså at det var ikke meg men hun det var noe feil med... Så den tiden hadde jeg en stor skepsis til venner for det motsatte kjønn...

Tror egentlig hun lekte med alle oss... Uansett ikke noe kult for de visste ikke om meg osv... Men jeg konfronterte henne med det men fikk ikke ut noe fornuftig...

Men tips til deg: snakk med henne om det! Skulle noe skje viser hun sider du ikke vil ha, men du garantert er glad for å se til slutt siden du finner ut at det er et dårlig menneske! For sannheten kommer alltid frem!

Lenke til kommentar

ja,hehe rekner egentli med at det ble på "vennene" dine da. men du va sikkert forelsket i henne uansett om hun rotet med noen andre, så jeg har nokk klikka med det samma, men etterhver har jeg vel ikke jort stort, men jeg har såfal ikke kommet til og snakket eller hatt noe kontakt med hun dama der.

Lenke til kommentar

Nei sannt det... Det er det beste... Kommer fort over sånnt og du verden så glad en er for å komme over sånnt...

Skjedde faktisk noe av det samme med eksen og... Hun lå med en annen nå i desember.. Men angret da.. men etter om og men ble det slutt da hun gjorde det igjen... heldig jeg :cry:

Lenke til kommentar

hmm. ja det er sant, men jeg vet ikke hva det er men du har sikert hatt litt uflaks med damene dine virker det som. men hun har aldrig vært utro da, ikke jeg heller den dagen jeg synker så dypt. ja jeg vet ikke hva jeg skal gjøre da, men såfall skal jeg være ærlig og snakke om det.

men jeg elsker kjæresten min så mye så jeg vet ikke hvordan jeg villa ha taklet det hvis hun hadde gjort noe slikt!

Lenke til kommentar

Går nok bra, men som sagt snakk om det. Er du ærlig og legger det saklig frem så blir hun sikkert bare glad for å høre om det :) Betyr jo bare at du er sykt redd for å miste henne... Bare ikke få det ti lå virke som du er syklig sjalu... Men er ingen grunn til å frykte i utgangspunktet noe sånnt skal skje...

Lenke til kommentar
ja, jeg skal snakke med henne, men hvorfor er det så "ille" og si att du er sinnsykt sjaule egentli. du viser jo egentli bare at du elsker henne enda høyere og er veldig redd for og miste henne. hmm :roll:

Noen oppfatter det som plagsomt at de ikke får lov å gjøre noen ting at du passer på dem hele tiden og ikke gir de privatliv osv.... Neida er ikke ille men allt med måte...

Er jo ikke sikkert hun blir så glad da du kommer å nekter henne å treffe venner osv hvis en setter det litt på spissen... derfor allt med måte... Må liksom ikke fortelle henne hva henne skal gjøre men forstå hva hun skal gjøre... blir mye bedre da

Lenke til kommentar

Er jo ikke sikkert hun blir så glad da du kommer å nekter henne å treffe venner osv hvis en setter det litt på spissen... derfor allt med måte... Må liksom ikke fortelle henne hva henne skal gjøre men forstå hva hun skal gjøre... blir mye bedre da

jo men du trenger jo ikke å nekte henne det, men da sier hun antaglivis at hun aldrig i værden vil gjøre noe slikt. og hvis hun holderpå med noe tull, så er det, det kansje som skal til for at hun skjønner hva hun egentli holder på med.

Lenke til kommentar

Joda skjønner hva du mener.. for all del fortell henne det. men ikke sjef over henne og tving henne til ting osv... hun må være enig og skjønne situasjonene selv.. Men er jo ingen grunn til å være paranoid... Men forstår godt du ike liker det uansett om noe skjer eller ikke.... Så si det til henne

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...