jænzsn Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Hvor går grensa for utroskap? mange mener dennj går ved kyss eller at noen holder i handa, jeg er ikke helt sikker selv hva jeg skal si om den saken, men jeg tror at ved kyssing og "sex" har man vel egentli gått over streken. hva mener dere om den saken? Lenke til kommentar
War Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 (endret) Ugler i mosen om man går bortover gata og holder en annen i hånda. Kyssing og sex burde iallefall gå under den kategorien. Kanskje sms også om flørten er direkte og man vet at partneren ikke ville ha likt det. Endret 27. februar 2005 av War Lenke til kommentar
jænzsn Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2005 jha, men man burde kansje se det litt ann. jeg har et lite problem skjønner dere. men er usikker hva jeg skal gjøre. har dere noen "gode" historier og komme med, så kansje jeg kan finne hjelp der. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 For en 15-åring er det vel med kyssing, eller at man holder noen i hånden sånn helt uten videre. Dette gjelder selvfølgelig også for eldre personer, men jeg vil tro at forhold blir mer seriøs når man blir litt eldre, så det er mulig å tilgi noen om de har gjort noe slikt. Lenke til kommentar
jænzsn Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2005 Hva hvis kjæresten din har guttevenner som pleijer og komme på besøk og se film eller tv, hva skal vi kalle det? greit eller utroskap? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Hva er problemet med det, skal ikke jenter og få lov til å ha guttevenner? Får være grenser på hvor lite man skal tillate før man hopper i taket... Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 (endret) Hva hvis kjæresten din har guttevenner som pleijer og komme på besøk og se film eller tv, hva skal vi kalle det? greit eller utroskap? Folk må da få guds skyld få lov til å ha venner. Om en ikke synes det er greit, så er jo i mine øyne forholdet dømt til å mislykkes. Endret 27. februar 2005 av Aeternus Lenke til kommentar
jænzsn Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2005 ja, det er det jeg også mener men det er ikke hun som har guttevenner det er jeg som har jentevenner, så hun ble litt misstenkerlig når jeg og "hun" så en film og litt tv. Jeg var ikke helt sikker på hvordan jeg skulle svare på det hun sporte om, det hele endte med en stor krangel, men det ble heldigvis bra da. Hun var faktisk til meg for en hal-time siden. men egentli syns jeg at det skal litt mer til for og bli mistenkerlig. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Hva hvis kjæresten din har guttevenner som pleijer og komme på besøk og se film eller tv, hva skal vi kalle det? greit eller utroskap? Det kalles å være sosial. Ikke på laaaangt nær utroskap. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 i mitt tilfelle så xen film med andre gutter isteden for meg. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 (endret) Kyssing er et ganske udefinert ord..., men hvis tungen er involvert, så er det nok for meg... holding i hender kan jeg takle, eller kyss på kinn, hvis det er ment som en hilsen/gratulasjon eller lignende... Det spørs hvor mye lidenskap hun (jeg er gutt) legger i det... og "fylla har skylda" er ingen unnskyldning... Om hun ville finne på ting med andre enn meg, ville jeg ikke brydd meg, hvis det bare var liksom 1 gang eller noe hvis jeg ikke kunne eller gadd, men hvis hun hadde funnet på ting med andre, uten å si ifra til meg, (gå bak ryggen m.a.o) ville jeg nok reagert... edit: og ja, selvfølgelig sex ville jo vært å trå ganske langt over streken... Endret 27. februar 2005 av Feh Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Hvis kjæresten min: kysser en guttevenn på munnen: ikke utro holder en gutt hun liker på en romantisk måte (og som liker henne på en romantisk måte) i hånden: utro You see? Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Her har nok alder en del å si... Lenke til kommentar
Feh Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 og, det spørs jo, er det vedkommende som kjæresten kyss/holder/klemmer etc. en venn, eller en du/kjæresten kjenner, så blir det jo også en helt annen sak, men hvis det er en helt ukjent for både deg og kjæresten... Lenke til kommentar
Kong_Tom Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 hva som defineres som utroskap varierer fra par til par, og en grei regel i den sammenheng er at "romantikk" som må dekkes over for den andre part er å regne som utroskap. Og, lev etter regelen: Du skal ikke gjøre mot andre det du ikke vil at andre skal gjøre mot deg. Som oftest kan det være greit å tenke på hvordan du selv ville reagere hvis din utkårede gjorde det du har tenkt til å gjøre i en gitt situsajon, så vet du omtrent hvordan du ligger an i terenget. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Det spørs på hvem som definerer det. Og om vedkommende er sjalu av natur. Jeg f.eks er meget sjalu og vil ikke dele min lekre dame med noen! Men et vennskapskyss kan gå greit. Det spørs hvem det er med. Om det er en av mine kompiser eller noen av hennes venner, men er det med en ukjent så har det gått for langt. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 trådstarter er cirka 16 år gammel og definisjonen av utroskap vil nok variere fra dd til han/hun er cirka 22 år gammel regner jeg med. nå er jo jeg ganske gammel blitt og synes det på mange måter er greit at en partner flørter litt, men grensen går ved kyssing på munnen og mer utagerende fysisk kontakt. Lenke til kommentar
phax Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 ja, det er det jeg også mener men det er ikke hun som har guttevenner det er jeg som har jentevenner, så hun ble litt misstenkerlig når jeg og "hun" så en film og litt tv. Jeg var ikke helt sikker på hvordan jeg skulle svare på det hun sporte om, det hele endte med en stor krangel, men det ble heldigvis bra da. Hun var faktisk til meg for en hal-time siden. men egentli syns jeg at det skal litt mer til for og bli mistenkerlig. dette handler jo ikke om utroskap, (regner jeg med?) men kjæresten din som blir sjalu på jentevennene dine. noe som ikke er rent uvanlig.. spesiellt hos den yngre generasjon. regner med du også kjenner en liten sjalusi følelse inni deg visst kjæresten din drar på besøk og ser en film sammen med en guttekompis. spesiellt visst denne guttekompisen f.eks er en popuær kjekkas. sjalusi ødelegger veldig mange forhold.. det er viktig å lære seg å beherske sjalusien og stole på din partner. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Du er 15 det er sikkert henne og +-.... Skjønner deg godt jeg, jenter i den alderen er impulsive og har "følelser" som plutselig kommer for ingen ting etc... Kommer helt ann på hva slags venner. men må bare passe på at vennene ikke blir for "gode"... Men liker ikke du det er det bare å snakke om det! Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Det vil alltid være jenter som ikke har helt kontroll over følelsene sine, men sånn er det jo med gutter å. Jeg mener grensa går når partneren er seksuelt tiltrukket av en annen. Når man er så ung som du er nå (og jeg å forsåvidt) så vet man helt innerst inne at det er en veldig liten sjans for at forholdet du er en del av skal vare resten av livet. Ungdomstiden er vel egentlig om å ha det gøy. (Det var ikke en oppfordring til å være utro ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå