ovea1 Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 (endret) Hei Hvordan får jeg fjernet streken under linkene? Har prøvd: {text-decoration: none} men den fungerer ikke hos meg! p { text-decoration: none} Endret 27. februar 2005 av ovea1 Lenke til kommentar
Mira Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Legg til a:link { text-decoration: none; } I css-filen din Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Har du bare brukt {text-decoration: none}, eller brukte du a {text-decoration: none}? Hvis du prøvde den sistnevnte, og den ikke funket: a {text-decoration: none!important;} Lenke til kommentar
ovea1 Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2005 Takk fer tipsa! Ska prøve ut disse!!! Lenke til kommentar
ovea1 Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2005 Takk fer tipsa! Ska prøve ut disse!!! Hei igjen! Bare i linkene uten "target" i koden, ble streken fjernet! (bruker iframe) Koden jeg brukte er: a:link { text-decoration: none!important;} Jeg sliter fortsatt med å få fjernet streken under linkene! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 (endret) Hei Hvordan får jeg fjernet streken under linkene? Har prøvd: {text-decoration: none} men den fungerer ikke hos meg! p { text-decoration: none} Nesten riktig det du gjør her; Husk på at det ikkje er p-elementet (Paragraph; avsnitt) som har strek under seg, det er linkane (a-elementet). Det skal altså være: a { text-decoration: none} edit: kom litt på etterskudd ja. Sånn går det når man trykker "SVAR" og bruker lang tid før man faktisk skriver Endret 27. februar 2005 av arve87 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå