frejoh Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Nå har jeg igjen sett meg lei på den blinkende reklamen på forsiden (og da mener jeg ikke at det ER reklame der, men at hw.no ikke klarer å lage siden skikkelig). På alle gecko-baserte browsere (jeg kjører firefox 1.0) så vil den reklamen overskygge alt, på begge sider av skjermen inntil siden er lastet fullstendig. iblant er jeg på ISDN-forbindelse, og da fjernet jeg hw.no som startside, inntil jeg la inn adblock. Jeg er tilhenger av reklame som finansiering, og ser behovet. MEN: Kan virkelig hw.no som en teknisk/hardware/software orientert side være bekjent av at de ikke klarer og fikse noe så enkelt? Eller ønsker dere at folk SKAL blokkere reklamen på siden deres? Dette har blitt tatt opp tidligere, flere ganger, men det skjer ikke noe. Jeg opplever dette kun på hw.no, så ikke si at det ikke lar seg gjøre å fikse det. Ser gjerne at flere engasjerer seg i denne debatten, og tar gjerne en offisiell uttalelse fra hw.no på dette. Så håper jeg at jeg kan fjerne adblock om en liten stund, til alles beste? Ser at idag så lider psdata og komplett under dette, de burde nesten få fradrag i prisen siden ece.no sin lille banner overskygger alt under lasting? Fredrik. Lenke til kommentar
enden Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Tar jeg ikke helt feil så er dette en kjent bug i rendringsmotoren til Gecko. Det er langt fra en unik hendelse, men jeg kommer søren ikke på noen andre sider jeg kan trekke fram som eksempler. Kjeder du deg så kan du ta en titt på kildekoden, og se at den er rimelig grei skuring. PS; dette er ingen offisiell uttalelse, bare en webprogrammerers synspunkt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå