VTW Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Hei! Jeg har hørt noen som bruker ordet "ræv-snerk". Men jeg lurer på hva det betyr. Noen som vet det? Lenke til kommentar
robB Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 (endret) Du kunne vel ha spurt om det i denne tråden: Snedige ting du lurer på Men ræv-snerk er vel en våt fis. Alså når du fiser så kommer det litt vått i trusa. Vet det egentlig ikke. Høres dumt ut ja. Endret 27. februar 2005 av robB Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 (endret) Men ræv-snerk er vel en våt fis. Alså når du fiser så kommer det litt vått i trusa. Vet det egentlig ikke. Haha, du vet vet det meste..! Hørtes litt dumt ut det der, ja.... Endret 27. februar 2005 av tori13 Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Du kan vel tenke deg til det selv..? SNERK = Størknet sjokolade på kakao.. Resten kan du tenke deg selv. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Hehe, faren min fortalte noen artige "hvu-historier", og deriblandt om den gangen på øvelse da de eldre hadde "fregnekonkurranse" på de mindre som sov :!: Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Hehe, faren min fortalte noen artige "hvu-historier", og deriblandt om den gangen på øvelse da de eldre hadde "fregnekonkurranse" på de mindre som sov :!: Hehe..! Artigt det, så lenge det ikke er du som blir utsatt . Men, hva har det med saken å gjøre egentlig? Lenke til kommentar
riktig Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Temmelig lite apetittvekkende ord, nesten like ille som "mensklumper". Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Temmelig lite apetittvekkende ord, nesten like ille som "mensklumper". Tror nok at ræv-snerk er et penere ord der, gitt! Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Ræv-snerk Tror jeg må begynne å bruke det order mye mer! Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Hva skulle man vel gjort uten ræv-snerk og mensklumper? Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Hva skulle man vel gjort uten ræv-snerk og mensklumper? Nei, si det du Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Temmelig lite apetittvekkende ord, nesten like ille som "mensklumper". Det heter dangelbær Oppfordring til alle uvitende; Gå til nermeste Frukt og grønsaksforhandlre å spør etter dangelbær Lenke til kommentar
Migr Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Ræv-snerk Tror jeg må begynne å bruke det order mye mer! hahaha har aldri hørt det før! Men skal fa*n meg begynne og bruke det Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 hahaha har aldri hørt det før! Men skal fa*n meg begynne og bruke det Jeg heller hadde aldri hørt det før, men det var jo pent ord! Lenke til kommentar
4WheelDrive Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Bare for å nevne det, så er vel "mens-snerk" også litt ufint. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Temmelig lite apetittvekkende ord, nesten like ille som "mensklumper". Det heter dangelbær Oppfordring til alle uvitende; Gå til nermeste Frukt og grønsaksforhandlre å spør etter dangelbær Dangelbær er...du vet..som henger seg fast i hårene der bak, mensklumper er relatert til menstruasjon. Lenke til kommentar
jørn nilsen Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 mensklumper er jo et pent ord for tampongslim :!: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Tiss bæsj, promepenn!! Gud hvor artig vi har det. not. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg