*Tesche* Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 vil tro at det er plastikk som bli myk når det blir oppvarmet og når det blir kaldt igjen så har du et avtrykk av skruen på pennen Lenke til kommentar
KeGa Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Funker det? Det funket meg meg ja! Her har dere et bilde av en bic penn! Men pass på at du ikke presser for hardt slik at plastikken på pennen setter seg fast i GC sin plastik!! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2005 kan du forklare og tegne litt hva jeg skal ta av Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Du varmer vel opp korken på pennen sånn at den nesten smelter, setter den ned på skruen sånn at den former seg som den, og skrur når det er blitt kald igjen Lenke til kommentar
KeGa Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 kan du forklare og tegne litt hva jeg skal ta av Du tar bare av den litte blåe/svarte knottern på toppen av penen... Så varmer du den litt opp... osv! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 må bare ha en penn først (eier ikke nåla i veggen) Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Er det ikke mulig og fåtaki den skrutrekkeren i norge?? Lenke til kommentar
-Bassaddict- Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 ta med gamecuben til spiderman eller lignende derde kan fikse dem, så spørdu om du kanlåne trekkern dems tilå skur opp 10 skruer så gjør du der der nede og drarhjem med moddeklar gamecube Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Nermeste butikk er vel ca 2 tilmer unna Bor på landet Lenke til kommentar
arel2k Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 (endret) Her har du en Norsk butikk. Hvordan planlegger du/derre å mode den? utsende eller chip? Endret 10. april 2005 av arel2k Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 Nå skal jeg snart kjøpe bitsen og noen LEDs men er det noen som vet noe om bestillings tiden på modnet.no? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå